Keuze Simulator

Ik wil een flighsim kopen, maar zie door de bomen het bos bijna niet meer.....

Wat zijn jullie ervaringen met de diverse merken zoals afpd, reflex, etc??

Alvast bedankt voor de reacties.

realflight g3.5 of g4(is de nieuwste is net uit)
dar zitten vliegtuigen en heli's in

leuk detail : bij G4 zijn ook enkele watervliegtuigen en scenery's meegeleverd naast de standaard landvliegers

Skyhigh

Ik heb nu div. sims geprobeerd maar ik zweer bij Realflight. Zelf bezit ik G3.5. incl wat addons.
Redelijk betaalbaar, alleen jammer wel dat de hoofdaanschaf van deze producten allemaal zo erg duur zijn. Addons daarintegen zijn wel goed betaalbaar.

Aan de andere kant, crash je met je vliegtuig / helicopter in het ect, dan kost je dat nog veel meer geld....

Ik wil een flighsim kopen

Waarom niet eerst eens een gratis flight sim downloaden? Probeer eerst FMS eens voor je de meer exotischere (en soms veel te dure) betaalsims gaat gebruiken. Zo krijg je een klein beetje een idee wat je mag verwachten.

FMS is bijlange zo goed niet als andere betaalsims maar het geeft toch een zekere indruk over hoe een sim in elkaar steekt.

FMS Homepage

Stevo

Als heli vliegen je doel is, dan is deze binnenkort gratis te downloaden sim misschien de moeite waard?

HELI-X - Homepage

Het demo filmpje ziet er in ieder geval zeeeeeer veelbelovend uit!

Deze sim werkt (volgens de website) met een USB joystick, dus ook met een USB RC zender of kabel die je voor weinig op ebay kunt scoren.

Laatst bewerkt:
Back