Keuze spinner hoe bepalen?

In achtname met de koeling van de motor is gewoon wat je het mooist vind en het best bij je toestel past.

Stevo

Ze schrijven een 2 inch (51 mm) prop voor, die die je aangaf kunnen dus perfect, zou kunnen dat je echter een hele hap mag wegsnijden voor een 14 inch prop.

Stevo

Ze schrijven een 2 inch (51 mm) prop voor, die die je aangaf kunnen dus perfect, zou kunnen dat je echter een hele hap mag wegsnijden voor een 14 inch prop.

Stevo

Waar heb je dit gevonden Stevo?
52mm spinner dus.. Ben erg benieuwd hoe je het vind eigenlijk :)
Mijn enige spinner die ik kocht ,kocht ik in een modelbouwzaak gelijk met men model en motor dus heb ik er nooit iets van geweten ;)

Sven311 er bestaan geen stomme vragen, hooguit domme antwoorden.

Een spinner moet je vliegtuig verfraaien en dus passen bij de neus van je toestel en de stroomlijn verbeteren.

Sven311 er bestaan geen stomme vragen, hooguit domme antwoorden.

Een spinner moet je vliegtuig verfraaien en dus passen bij de neus van je toestel en de stroomlijn verbeteren.

Toch voel ik me stom, na jaren in de hobby te zitten .. Maar zoals reeds vermeld.. vlieg al de hele tijd met dezelfde spinner dus sindsdien nog nooit een brandstof spinner gekocht .. Had wat moeite met de juiste afmeting te vinden :rolleyes:

Back