keuze tussen verschillende electro vliegtuigen

• Topicstarter Topicstarter DoubleLL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DoubleLL

Guest
Hallo, ik ben een beginner in de modelvliegtuigwereld.
Ik ben van plan mijn eerste rc vliegtuigje te kopen, maar ik heb geen idee welke het beste is.
Hieronder staat m’n lijste met de informatie die ik over de vliegtuigen kon vinden en die ik mischien zou willen kopen. Als jullie betere weten hoor ik dat graag. Mijn budget is erg laag, ik heb er niet meer den 70 euro voor over, want ik wil eerst weten of het modelvliegen wel wat is. Ik weet dat ik van dat geld niet veel goeds kan halen, alleen maar "speelgoed" maar ik wil toch effe weten welke nou de beste aankoop is. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, alvast bedankt!!

De meeste heb ik van Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek

- Beginners e-vlm c17e Lader &
Dubbeldekker ( de enige in mijn hele lijste, heeft dit verder nog invloed op stuur gedrag?)
De propeller zit aan de voorkant (mischien van belang als ik crash?, wat ik zoiezo ga doen)
Lengte: 480 mm
Uitvoering: C-17e
Spanwijdte: 510mm
Massa: 108g
Gebruikklaar ingebouwde Rc-box 27 mHz
12V oplader met sigaretten-aanstekker en mechanische trimmer
Bereik: ±100m?
Opladen: 8-10 min

- Kitty Hawk
Propellers (2) zitten acter
Lengte: 600m
Uitvoering: kitty Hawk
Spanwijdte: 700mm
Massa: 190g
Voedingsspanning model: 4,8V / 300 mAh
Voedingsspanning afstandbediening: 8xmignon accu
Voedingsspanning oplader: 6xmono (D) batterije
Opladen: 12 min
Bereik: ? kon ik nergens vinden, mischien 100 zoals bij die andere?
Oplader: 6 mono en 8 penlitebatterijen

- Mini elektro vliegtuig cessna
Naar deze gaat mijn voorkeur, allen ik ben bang dat hij snel kapot gaat.
Proppeller 1 voor
Lengte: 410 mm
Uitvoering: cessna
Spanwijdte: 550
Massa: 97g
Gebruiksklaar ingebouwde Rc-box 27 mHz
12V oplader met sigarretten aansteker-stekker en mechanische timmer
Bereik: ±100m?
Opladen: 8-10 min