Keuze zeilboot gemaakt

• Topicstarter Topicstarter Mark Collewijn
  • Startdatum Startdatum
M

Mark Collewijn

Guest
Hallo zeilvrienden

Bij deze wil ik mededelen dat na lang overwegen mijn keuze is gevallen.

De Seawind van kyosho gaat het worden.

De keuze is mede ontstaan door volgende link waar zeer veel tips over de seawind staanhttp://www.seawindrc.com/default.asp

Na lang zoeken hebben we ook nog eens een heel goedkoop adres gevonden in de buurt van Berlijn dit scheelt ruim 70,00 euri op de prijzen in Nederland.

ik kan haast niet wachten tot het pakket vanuit Duitsland bij ons wordt afgeleverd. En dan druk bouwen.

Mijn thuishaven zal waarschijnelijk het Horstenpark in Duiven worden of de oude ijssel in Doesburg waar ik zelf woon.

Ik zal van tijd tot tijd een foto sessie op mijn website maken over mijn vorderingen

Greetz Mark

Die houden we er in.

Het zeilen is hobby het vliegeren mijn werk.

Tja sorry jongens verschil moet er zijn.

Lang leve de lol :D

Hoi Mark,

Ik kan mij voorstellen dat je de ocean-cup racers mooi vind, dat vind ik namelijk ook.
Zelf ben ik ook op zoek naar een vergelijkbare boot, na mijn micro magic ervaring ben ik door omstandigheden in de positie gekomen om iets anders aan te kunnen schaffen.
Zit te denken om een kyosho fortune 612 te nemen !!
De seawind is ook een leuke boot maar is wat kostbaarder en wat moeilijker te vervoeren.
Mijn ervaring met de micro hebben mij doen besluiten een kleinere boot te nemen die pak je namelijk sneller mee om te gaan varen.

groet Erik

Back