keychain

hallo,

Is er iemand die mij kan zeggen waar ik een keychain #11 808hd 720P kan bestellen en hem laten leveren in belgie,de verkoper op ebay die heb gevonden wil niet versturen naar Belgie.

Is dit een echte nr 3. of de nr 7. met de ankya chip hetzelfde als die van Hobbyking. Ik heb de echte nr 3 met de Sun chip.

in de beknopte handleiding staat deze omschreven als:
808 car keys micro-camera
Image format: 720x480
Camera format: 1280x960
Voor het merk/type chip zal ik hem moeten open prutsen denk ik.

in de beknopte handleiding staat deze omschreven als:
808 car keys micro-camera
Image format: 720x480
Camera format: 1280x960
Voor het merk/type chip zal ik hem moeten open prutsen denk ik.

Nee hoor, als je hem in de pc stopt en er staat dcim dan is het de 3, staat er video en image, dan is het de 7.

Nee hoor, als je hem in de pc stopt en er staat dcim dan is het de 3, staat er video en image, dan is het de 7.

Er staat "dcim" map als je hem aansluit op de PC, de "3" dus?

Heb er ook eentje elders op Ebay gekocht en wanneer je deze aansluit komt er "video en image" map op het scherm.

Er staat "dcim" map als je hem aansluit op de PC, de "3" dus?

Heb er ook eentje elders op Ebay gekocht en wanneer je deze aansluit komt er "video en image" map op het scherm.

:thumbsup: Hobbyking verkoopt de 7, en ik heb er twee, allebei slecht vergeleken met de 3. De turnigy minicam van HK heeft de zelfde Sun chip als de #3.

Ik vindt de wingcam ook interesant, mischien bestel ik hem binnenkort, of de #11, ik weet het nog niet.

HobbyKing Online R/C Hobby Store : HD Wing Camera 1280x720p 30fps 5MP CMOS

Beste,

Ik dacht dat de kwaliteit van fpv vliegen en de opnames van de vluchten vooral afging van de kwaliteit van de gebruikte camera's,maar ja ,ne mens kan niet alles weten nietwaar.

Back