Kicken advertentie!

Beste forum leden,
Ik heb net een vriendelijke mailtje gehad, dat ik
meer dan een keer in 48uur op mijn advertentie gekickt heb dat eigenlijk het niet mocht, ik heb nogsteeds niet weet wat eigenlijk kicks(schopen)
hier betekent, kunnen jullie mij a.u.b helpen.dit moet ook zeggen dat ik nieuw ben in de advertentie te plaatsen.
voortaan bedankt alle forum leden.
mvg,
Aria

Het kicken/schoppen van een advertentie betekend reageren op je eigen advertentie om deze weer boven aan de lijst, danwel eerste pagina te krijgen.

Bob

Ik heb je ook weer een antwoord via pb gegeven maar misschien wel even goed om er een topic van te maken, hopenlijk lezen dan meerdere mensen dit en scheelt het ons pb's sturen ;)

Als je een advertentie maakt dan zakt deze naar verloop van tijd wat weg omdat nieuwere advertenties daar boven komen te staan. Zodra je een bericht in je advertentie zet (kick, up, schop of wat dan ook) dan komt het bericht weer onder de aandacht en staat weer boven aan de lijst.

Om nu niet iedereen elke dag meerdere malen zijn advertentie te laten opvallen hebben we de regel gemaakt dat je het wel mag doen maar niet vaker dan 1 keer per 48 uur. Zo blijft het een beetje onder controle. Tussentijds "stiekem" een berichtje plaatsen dat er iets is aangepast is ook kicken.

Als iedereen zich daar aan houdt dan blijft het redelijk overzichtelijk. Als mensen zich meerdere malen niet aan de regel houden dan verwijderen we de advertentie zonder verder bericht. Uiteraard geven we altijd eerst een pb zoals ook bij deze het geval is geweest.

Voor een opsomming van de regels, lees het sticky in de verkoopdelen en de rode letters als je een post aanmaakt.

Back