kiezen tussen Wasp V3 6ch CCPM RTF of KDS-450S 2.4GHz RTF

denk wel te weten welke beter is maar voordat ik me voor een 2e vergissing ga heb ik liever meer zekerheid

de wasp word dan een nieuwe en die KDS 2e hands

thnx voor de hulp alvast

:)

Ik zou toch gewoon een nieuwe KDS 450S kopen. Het is hier al veel gezegt dat beginners beter geen 2de hands spul koopt als je geen ervaren piloot meehebt om de heli te gaan bekijken. De KDS 450S kan je al voor 220 euro krijgen met alles erbij.

denk dat ik de kds laat zitten want nieuw heb ik dat geld niet en 2e hands is toch altijd een twijfel

dan word het tussen de wasp en honey bee cp3

Inderdaad................
Dat zou ik ook doen.
Tenzij je al genoeg kennis hebt van heli's of iemand mee kunt nemen die dat heeft en als zo'n heli eventueel kan worden voorgevlogen direkt kan zien wat er mis mee is.
Vr Gr E

denk wel te weten welke beter is maar voordat ik me voor een 2e vergissing ga heb ik liever meer zekerheid

Je krijgt 2 keer goed advies van de juiste mensen en je gaat dan toch maar voor de goedkoopste oplossing die haaks staat op wat zij aanraden (en gelet op de qoute):rolleyes:

Stevo

Je krijgt 2 keer goed advies van de juiste mensen en je gaat dan toch maar voor de goedkoopste oplossing die haaks staat op wat zij aanraden (en gelet op de qoute):rolleyes:

Stevo

snap je wel maar die ene is 2e hands en voor mij betaalbaar en nieuw heb ik dat geld niet snap je klinkt maar die 4 of 60 euro heb ik gewoon simpelweg niet dan kies ik liever voor nieuw

Je gaat er volgens mij echt spijt van hebben als je voor dat Esky spul gaat, en uiteindelijk ga je duurder uitkomen dan je bv een KDS zou gekocht hebben. Als je nu nog ff doorspaart dan kan je een KDS 450S kopen, en veel meer lol aan beleven dan dat je een Esky zou kopen.

heb liever zo spijt dat ik er achter kom dat bv de kds half naar de klote schijn te zijn.
heb het niet breed en nieuw is dan beter dan 2e hands toch ?

Back