Hallo,
Na het vliegen met verschillende Depron modellen waaronder mijn Multi Acromaster, wil ik de overstap maken naar de balsa modellen op electro.
Ik ben verliefd geworden op de vliegtuigen van Extreme Flight.
Ik heb de zoek functie gebruik, maar weinig gevonden over de kleinere modellen ("45 a 47").
Hopelijk is er iemand op het forum die mij wat over deze modellen kan vertellen, dat ze goed zijn, makkelijk in elkaarte zetten en zeer goed vliegen dat is algemeen bekend, maar wat de verschillen onderling zijn, en hoe ze bevallen tov een acromaster en of men ze met de bijbehoordende powerset heeft gekocht en hoe deze bevalen etc.
Ik zit erg te twijvelen tussen de:
Edge 540T - E 45" in stock
span : 1m14
length : 1m08
weight : 1000 - 1150 gramms
motor : Torque 2818T/900 + 35A controller
Prijs: 129,00 €

Edge 540T with powerset 219,00
of de
Extra 300 - E 45"
span : 1m14
length : 1m08
weight : 850 - 950 gramms
motor : Torque 2818T/900 + 35A controller
Prijs: 129,00 €

Extra 300 with powerset 219,00 €
of eventueel de
Yak 54 - E 47,5" in stock
span : 1m20
length : 1m10
weight : 1000 - 1200 gramms
motor : Torque 2814T/820 + 45A controller
Prijs: 129,00 €

Yak 54 with powerset 235,00 €
De modellen zijn qua prijs en lengte en zwaarte bijna allemaal gelijk.
De Yak 54 is iets groter en heeft een iets grotere motor.
Ik vind de ronde voorkant van de yak net iets minder mooi, maar dat is persoonlijk, aan de andere kant kan je daar in de toekomst wel weer 4s lipo's insteken.
Ik zit erg te twijvelen over de bijbehorende power set.
De diverse filmpjes van ef laten zien dat deze power genoeg hebben, echter heb ik in mijn acro ook een aardige motor zitten welke ik volgens mij zou kunnen gebruiken. (een Kontronik (!) KORA 10-14W )
Of ik kan 2 planes ready to fly maken. mijn acro en ef
Wie heeft er ervaring en kan me iets vertellen over 1 van deze modellen?
alvast bedankt.

Na het vliegen met verschillende Depron modellen waaronder mijn Multi Acromaster, wil ik de overstap maken naar de balsa modellen op electro.
Ik ben verliefd geworden op de vliegtuigen van Extreme Flight.
Ik heb de zoek functie gebruik, maar weinig gevonden over de kleinere modellen ("45 a 47").
Hopelijk is er iemand op het forum die mij wat over deze modellen kan vertellen, dat ze goed zijn, makkelijk in elkaarte zetten en zeer goed vliegen dat is algemeen bekend, maar wat de verschillen onderling zijn, en hoe ze bevallen tov een acromaster en of men ze met de bijbehoordende powerset heeft gekocht en hoe deze bevalen etc.
Ik zit erg te twijvelen tussen de:
Edge 540T - E 45" in stock
span : 1m14
length : 1m08
weight : 1000 - 1150 gramms
motor : Torque 2818T/900 + 35A controller
Prijs: 129,00 €

Edge 540T with powerset 219,00
of de
Extra 300 - E 45"
span : 1m14
length : 1m08
weight : 850 - 950 gramms
motor : Torque 2818T/900 + 35A controller
Prijs: 129,00 €

Extra 300 with powerset 219,00 €
of eventueel de
Yak 54 - E 47,5" in stock
span : 1m20
length : 1m10
weight : 1000 - 1200 gramms
motor : Torque 2814T/820 + 45A controller
Prijs: 129,00 €

Yak 54 with powerset 235,00 €
De modellen zijn qua prijs en lengte en zwaarte bijna allemaal gelijk.
De Yak 54 is iets groter en heeft een iets grotere motor.
Ik vind de ronde voorkant van de yak net iets minder mooi, maar dat is persoonlijk, aan de andere kant kan je daar in de toekomst wel weer 4s lipo's insteken.
Ik zit erg te twijvelen over de bijbehorende power set.
De diverse filmpjes van ef laten zien dat deze power genoeg hebben, echter heb ik in mijn acro ook een aardige motor zitten welke ik volgens mij zou kunnen gebruiken. (een Kontronik (!) KORA 10-14W )
Of ik kan 2 planes ready to fly maken. mijn acro en ef
Wie heeft er ervaring en kan me iets vertellen over 1 van deze modellen?
alvast bedankt.
