Kijk wie er na ongeveer 6 jaar weer boven water komt drijven :).

Tja, wat zal ik er van zeggen.... It's been a while :)

Een korte opfrissing van het geheugen van de oudgedienden hier. Ergens rond de eeuwwisseling was ik een erg actief lid van het forum. Leuke evenementen bijgewoond zoals de 1e modelbouwforum werkschependag, indoor heli vliegen in lokale sporthallen, 3D vlieg shows buiten en binnen bekeken, een (zeil)vaardemo mógen geven met Robert, PowerPete, Roel en nog een aantal in Marin (das lang geleden he mannen :)) met kunstmatige wind en golven wat echt een vreemde ervaring was, in Maarssen met de mannen van XtremeRCBoats gevaren, en noem maar op.
Al met al heel Nederland doorgecrossed, en overal en nergens geweest. Super tof allemaal!

Maarja, ongeveer 6 jaar geleden is mijn vrouw zwanger geworden (wat ook de bedoeling was :)), zijn we ons huis drastisch gaan verbouwen, en door allerlei andere veranderingen in het leven eigenlijk een beetje van het een op het andere moment van het modelbouwforum "verdwenen". De tijd liet het niet meer toe. Het zelfde geld voor de hobby zelf trouwens. Alles wat ik heb, staat al 6 jaar of meer onder het stof, of achter een schot te wachten tot de tijd ging komen.....

En die tijd is nu gekomen. Het is lang genoeg geweest. Mijn vrouw en ik hebben een schitterende dochter, die inmiddels al weer 5 jaar oud is, en we zijn op het punt gekomen dat we weer de rust hebben gevonden om ons met hobbys bezig te houden. Gelukkig ben ik niet zo stom geweest om alles te verkopen in een vlaag van verstandsverbijstering, en heb ik het hele spul dus nog staan. Echter, vadertje tijd heeft zijn sporen wel achter gelaten, net als de katten hier :(. Een aantal items verkeren in erbarmelijke staat. Het meeste mankeert in ieder geval wel iets. Het is dus tijd voor repairs....

Inmiddels is de zolder opgeruimd, en heb ik in ieder geval weer een beetje plek om te rotzooien. Nu alles eens onder het stof vandaan halen, en eens kijken wat de schade uiteindelijk is. Een greep uit wat er uit het stof gaat komen:

- Picollo V2
- 6 cc beginnersvliegtuig
- Billing Boats Banckert
- HPI 2 versnelling onroad nitro auto
- Offroad electro auto
- Graupner Libera Ocean (2 mast zeiljacht)
- Magin one (wordt voor de kleine meid als leer boot ingericht kan ze leren varen :))
- borstelloze hydro (ex Xtreme boot, ooit op GPS op 65+ gezet)
- Brandstof (nitro) hydro (rond 1 meter, zelfbouw)

Al met al staat er dus nog genoeg waar ik me op kan richten. Ik moet wel zeggen dat de vrije tijd in het leven wat beperkter is geworden nu, dus zo overdreven actief als vroeger zal ik niet meer zijn. Ook is het aanbod van fora wel iets gegroeid, dus alle facetten van de modelbouw op de voet volgen kost me iets te veel tijd. Ik zal me dus wel moeten beperken.

Maargoed, zoals ik al zei, was ik destijds een vrij enthousiaste bezoeker van MBF, en daarom vond ik eigenlijk dat ik niet zomaar onder dezelfde naam weer terug kon komen, zonder even een korte verklaring :P Voor de rest, zie het maar als een introductie van een nieuw lid :).

Tot op het vliegveld / langs de waterkant / in de indoorhallen / op de parkeerplaatsen :P

Marco.

Welkom terug, ouwe Reus...
Pak stofkwast en ga modellen afpoetsen!
Nou, hoppetee, aan 't werk! Wat doe je hier nog?

Volgende werkschependag is op Hemelvaartsdag bij Vaargroep Flevoland in Biddinghuizen, dus...

Welkom terug!

Wat een herkenbaar verhaal. Gelukkig heb je alles bewaard. Ik was zo stom om alles maar te gaan verkopen, op de zenders na.
Het heeft een hele tijd geduurd, voordat ik mijn verzameling weer een beetje bij elkaar had (en een hoop spijt van de verkoop van sommige modellen)

Back