V
vika
Guest
Kan er mijn iemand vertellen welke lijm of siliconen er gebruikt wordt om motoren en esc in vliegtuigen vast te lijmen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke jongen dat ik de titel verkeerd geschreven heb geef ik toe maar al direct schrijven van (dat slaat toch nergens op) vindt ik echt niet leuk,want ik ben zeker dat jij nog nooit iets verkeerd geschreven hebt.Ten eerste, in mijn ogen waardeloze Poll gestart:
Welke lijm wordt er gebruikt?
Goede of ja zijn de te kiezen antwoorden....... Lekker handig.
Heb je wat meer info, welk toestel, welke motor, welke propeller enzovoort.
Dan kunnen we iets gerichter antwoorden.
Daarnaast de titel van je topic: kilijmm dat slaat toch nergens op, zelf een typfout ziet er nog niet zo raar uit lijkt mij.
En dat voor een tweede berichtje, antwoord op vraag van ervaren iemand. Klasse, werkelijk. Succes.Oke jongen dat ik de titel verkeerd geschreven heb geef ik toe maar al direct schrijven van (dat slaat toch nergens op) vindt ik echt niet leuk,want ik ben zeker dat jij nog nooit iets verkeerd geschreven hebt.
En wat betreft het toestel maar toch niet uit welke het is mijn vraagt was hoe wordt een motor vast gelijmd,dit is toch duidelijk te zien op de foto wat ik bedoel je ziet dat er resten uit komen maar ja sommige mensen zien al niet goed meer he. Maar toch bedacht voor u commentaar.
Ook bedankt Ron met dit antwoord ik wens je hiermee ook veel succesEn dat voor een tweede berichtje, antwoord op vraag van ervaren iemand. Klasse, werkelijk. Succes.
Ah. nu snap ik het plaatje, je wil dus dat plastic deel op het piepschuim lijmen. Gebruik Bison konstruktielijm, ook wel bruislijm genoemd. Het komt niet meer los en je krijgt het ook nooit meer los.
Bedankt,Rhelie voor je antwoord maar zou het kunnen met het merk treebondAh. nu snap ik het plaatje, je wil dus dat plastic deel op het piepschuim lijmen. Gebruik Bison konstruktielijm, ook wel bruislijm genoemd. Het komt niet meer los en je krijgt het ook nooit meer los.
Treebond 1530 zou de juiste merk zijn ,ik weet niet of je het kent .Ikzelf heb er nooit mee gewerkt omdat ik niet weet waar je het kunt kopen. Gr. V.Ah. nu snap ik het plaatje, je wil dus dat plastic deel op het piepschuim lijmen. Gebruik Bison konstruktielijm, ook wel bruislijm genoemd. Het komt niet meer los en je krijgt het ook nooit meer los.
Je moet eerst eens kijken of je niet aan het zinken ben,vooralleer je zo een uitspraken doet.Man man in wat ben ik hier verzeild geraakt .........Gefeliciteerd met je behaalde resultaat.
Meteen al ruzie door jouw lamlendigheid.
(zijn je andere accounts soms allemaal al verwijderd en heb je toen dit nog uit de kelder gehaald?)
Zeker lees ik die,maar daar doe ik geen reactie op omdat ik een foutje gemaakt heb in het schrijven van mijn tekst.Waar er dan op zo een negatieven zin op gereageerd wordt dan hoeft het voor niet meer.Er zijn nog zoveel forums die zoveel beter zijn......Je krijgt tussendoor ook adviezen die betrekking hebben op je vraag. Lees je die ook ?
Het Engels gaat mijn beter af,omdat ik afkomstig ben uit New Zealand en de nederlandse taal voor mijn moeilijk is.Maar ja we leven in een tijd waar niemand nog respect voor elkaar.(ik hoop dat ik alles juist geschreven want krijg ik hier nog commetaar op haha)Ik ken het merk treebond ook niet, konstruktielijm kun je gewoon bij de bouwmarkt kopen.
Waarin je verzeild bent geraakt ? blijkbaar viel je op bij je vraagstelling haha!
Heb je er ooit weleens gedacht dat het je eigen schuld is en niet die van ons?Maar ja we bla bla bla
Ik woon op het moment in Belgie,ik heb mijn best gedaan om mijn verstaanbaar te maken, maar echt voor mijn is dit genoeg geweest ik ga vaarwel zeggen tegen jullie forum hou jullie goed veterarenHeb je er ooit weleens gedacht dat het je eigen schuld is en niet die van ons?
Je had je ook kunnen voorstellen en daarbij meteen kunnen zeggen dat je je best doet met google vertalen.
Heb ik ook gedaan toen ik me aanmeldde op een Duits forum.
Nooit gezever gehad bij een der ipv een die.
Overigens wel vreemd dat je hier vragen stelt, terwijl er een Engelstalig vliegforum is.
We zullen zien, want een product met een Amerikaanse naam ook al verkeerd schrijven.......................................
http://www.kvc.com.my/StorageAttachment/Kvcsb/datasheet/1447/threebond-1530.pdf