maar waar komt dat clubverbandvliegen eigenlijk vandaan ?
Zo raar is het niet hoor. Jij associeert clubs met regels, maar dat is helemaal niet waar clubs om gaan. Bij een club gaat het om dat je met een groep mensen dezelfde hobby beoefend, je gebruik kunt maken van elkaars ervaring, samen vliegen, elkaar uitdagen, of gewoon ouwehoeren..
DAT is waar het bij een club om gaat en niet om de regels. Dat vergeten vooral de 'anti-club' mensen nog wel eens. Er zijn er zelfs hier die gewoon zelf een club hebben, een vaste groep mensen waarmee ze gaan wildvliegen, maar maar halstarrig blijven volhouden dat DAT geen club is..
toen kwam er een bond en toen kwamen er regels , en naar hollandse traditie willen we alles vastleggen in regels .
Ik ben wildvliegend begonnen en daarna bij een club gegaan. Misschien dat mijn club een uitzondering is, maar veel regels zijn er niet hoor.. een paar afspraken, gewoon om het voor iedereen leuk te houden, maar die zijn voornamelijk van praktische aard, niet om iemand dwars te zitten.
' iemand die keurig bij een club vliegt ' gaan nergens over , wat nou keurig , je schoffeerd mij dan dus gewoon , dat kan toch niet de bedoeling zijn ?
Nee hoor, nu trek je een beetje zelf een schoen aan die er niet is. Er staat in dat voorbeeld niets over wildvliegers, er staat alleen dat die persoon keurig bij een club vliegt. Meer niet.
lijkt mij dat als er een extra forum zou moeten komen , die dan moet zijn voor mensen die niet in 1 forum kunnen met wildvliegers omdat ze het niet kunnen laten zich onbeschoft uit te laten.
mvg ferry
Met alle respect, ferry, maar dit is een beetje een pot ketel verhaal. Ja wildvliegers worden hier wel eens over 1 kam geschoren met 'de foute wildvliegers' (want geef toe, die zijn er ook) maar andersom geldt net zo goed.
Jij presenteert hier ook een plaatje alsof ik (=clubvlieger) regeltjesgeil ben en alleen maar bij een club vlieg omdat ik anderen regels wil opdringen. Ik weet wel dat je dat niet bedoelt te doen, reken je het ook niet aan, maar dat is exact hetzelfde als wanneer iemand anders zou zeggen 'die vliegt keurig bij een club', nietwaar?
Wat betreft een wildvliegforum.. kijk uit he robert, straks zegt men nog dat jij betaald wordt door de KNVvL om wildvliegers te weren
Op zich zou ik een 'vliegafspraken' forum niet raar vinden, waar dan OOK wildvliegers afspraken in kunnen maken.. want ja.. ook al zijn ze nog zo hardnekkig, veel wildvliegers vliegen stiekum toch ook in clubverband.. alleen hebben ze het zelf niet door