KING 100 RV carb revisie set

Weet iemand hoe je snel aan een carburateur revisie set kunt komen voor een KING 100RV met een Tillotson carburateur (waarschijnlijk type HS)
Ik heb de set wel besteld via een grasmaaier firma, maar dat gaat minstens 10 dagen duren, zo niet langer, want hij was niet op voorraad bij de dealer.

Tillotson komt uit Ierland dus USA is een redelijke omweg!

Het beroerde is dat de carb geen herkenbaar type nr heeft..... Maar wel een mooie site, Johan!

Richard ik heb wel een tillotson liggen... mocht je hem sneller nodig zijn..
kun je die gebruiken tot je de revisie binnen hebt...
type Hs
komt van een 110 cc

Tja, heb ik ook aan zitten denken, maar dan schiet ik niks op, ik heb de revisie set nodig omdat de motor altijd op gewone fuel gedraaid heeft en ik vlieg altijd ASPEN. Dat geeft soms ellende met de membranen.
Hij pompt niet goed meer, het membraan is te slap geworden.
Ik moet dus een revisie set hebben of een compleet nieuwe carb.
Ik heb al gemaild met de maker van de KING, maar nog niks teruggehoord.

Wiert,

Ik meen de site te herkennen als diegene waar de grasmaaier dealer ook heeft zitten kijken met de bestelling, dat gaat dus niet sneller als ik nog eens dezelfde daar bestel. Maar wel bedankt, nou weet ik welke site hij heeft zitten kijken!
Ik heb ook contact gehad met Haas van KING motoren, geen idee of die sneller kan leveren (zal wel duurder zijn....), maar heb gelijk een inlaat trechter besteld. Die zocht ik ook een.

grt,

Back