King 2 Blade Tracking

• Topicstarter Topicstarter eXtreMe_L
  • Startdatum Startdatum
E

eXtreMe_L

Guest
Hallo,

Ik las net in de handleiding iets over hoe je de blade tracking moet afstellen. Het staat echter heel vaag in de handleiding beschreven, op het plaatje zie je iemand met een schroevendraaier ergens bij het gedeelte rondom de rotorbladen schroeven. Zou iemand mij dit misschien iets beter uit kunnen leggen?

Hier is een plaatje uit de handleiding:
http://www.imagespray.nl/index/shared/222782891.jpg

Alvast bedankt!

Bekijk dit filmpje eens [URL="
- Honeybee King 2. Repair, tips, comments, & flight.[/URL]
handige tips voor de king 2, en rond de 7 min. word er uitgelegd hoe je 'blade tracking' moet afstellen

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt! Ik kende NightFlyyer al, alleen dit filmpje niet. Ik ga nu even kijken.

Ik heb het al een paar keer eerder geschreven, maar nog een keer dan

Niet te moeilijk over doen.

Je markeert een blad, vanaf dat blad gaat de korte link naar de bell hiller mixer. Van daar gaat een link naar de tuimelschijf. Draai deze een slag in.
Ga vliegen en kijk naar je bladspoor.
Er kunnen nu twee dingen gebeuren, of je bladspoor wordt erger of of minder. Als het erger wordt moet je niet in maar uit, draai dan de link 2 slagen uit (opheffen slag in plus 1 slag uit).
Ga weer vliegen.
Is het weg is het goed ander nog een slag, in of uit. Ga niet meer dan 2 slagen aan een kant. Moet je in draaien om beter te worden en is het meer dan 2 slagen draai dan de andere kant 1 slag uit. of anders om natuurlijk.

Wel een belangrijk ding voor zowel de king als de belt cp: als je bladspoor hebt na een crash of een wat te harde landing kan je er donder op zeggen dat je bladas krom is. Helaas is dat een zwak punt van zowel de king als de Belt cp.

gr Remco

Back