King hauler is helaas verwijdert

hallo wybo heb je daar ook foto's van en wat zit er allemaal bij dan als ik vragen mag kan je dat doorsturen naar me e-mail dan gr topgun

ja maar bij verkoop staan alleen auto's dus ik ruil hem bij de trucks jullie maken er zo'n probleem van jemig gr topgun

wat bedoel je nou met 1 mod en klik sorry maar ik verkoop niet maar ruil hem dus dan hoort hij niet bij de verkoop te staan nou ik hou erover op want dit gaat niet de goede kant op gr topgun

ik heb de webmaster hieral over geschreven over dat er een rubriek kan komen special voor de modelbouwtruckers onder ons die de truck willen ruilen of in de verkoop wil zetten als we dat bij de auto's gaan zetten dan gaat dat niet goed komen want ik heb daar nog niet 1 truck zien staan mark

gr topgun

Er zou een speciaal te koop / gezocht topic moeten komen IN deze rubriek van Truckers.

Dit zou alle ''problemen'' kunnen verhelpen, en nog leuker ook.

Dus als je de ''Model Truckers'' aanklikt dat je dan ook naar Te koop / gezocht kan gaan en uiteraard DIT truckers forum.

ja dat heb ik dus ook aan de webmaster aan gevraagt dan heb je dat gezeur niet dat het weer niet goed staat maar ruilen is toch net wat anders dan verkopen maar ja probeer mark dat maar duidelijk te maken hihhi bedoel er niks mee hoor maar mark daar kom je later wel achter als je op de leeftijd net als mij ben gr topgun

@Topgun, Iets verkopen is bij MIJ handel. Iets ruilen is bij MIJ ook handel. dus?
Maar goede zet om de webmaster(neem aan Robert?) een bericht te hebben gestuurd.
Al antwoord gehad?

mark wat is jou probleem nou als ik vragen mag jemig ik BIED HEM TE RUIL aan er staat geen verkoop bij maar alles is handel maar jij maak er echt een heibel van waar het niet voor nodig is maare goed jij win ik haal er hem wel van af

he mark waarom doe je nou dit je zit maar iedereen te gallen als die wat verkeerdt doet en dat is niet zo leuk voor de mensen ok ik ruil deze truck en er staat geen VERKOOP
maar als je net zo oud als ik ben ga je dat wel begrijpen ok maar maak er geen probleem van ik heb het de webmaster al een mail over gestuurdt dat er een topic kan komen special voor de truckers onder onder ok dus kap er a.u.b mee en als je goed lees alles geven de mensen mij wel een beetje gelijk dat er wel wat voor de auto verkoop is en de rest en niet voor de truckers onder ons mvg topgun ik wil geen gezeik ok laten we het leuk houden

Hallo allemaal,

Waar gaat dit over !!!
Probeer het een beetje leuk te houden op dit forum !!!

Elkaar afkatten is niet "echt" leuk !!

Inderdaad zo het handig zijn als er bij de Model truckers een rubriek zou komen :

TE KOOP AANGEBODEN -TE KOOP GEVRAAGD !!

Misschien is dit een goede tip voor de Webmaster-Moderator !!!

nee dat wil ik ook niet volvo maar die mark die bleef maar zeuren waar het niet voor nodig was ik wou alleen de king hauler ruilen en niet verkopen of gevraagt maar ruilen is bij mij toch net iets anders dan verkopen maar ja ik heb de webmaster al gemailt of er zo'n rubriek kan komen special voor de truckers onder ons alles is er erl van auto tot boot en vliegtuig maar trucks nee endan kan ik het wle bij de auto's zetten maar dan kijken de truckers er niet naar want er staat AUTO en deze truck probeer ik onder de truckers te ruilen die hem mooi vinden meer niet hoef er ook niks aan te verdienen king-hauler-mfu-airbrush-ruilen-voor-scania
maar ja ik hoop dat de webmaster het mailtje ziet dat zou voor de modelbouwtruckers een hoop ergenis schelen mvg topgun

Laatst bewerkt door een moderator:
Rustig rustig,
zal nie veel helpen Piet,
we hebben er al een paar keer achter gevraagd , steeds njet.
hihihihihiih
ik bied tekoop aan .....euuuu , ja wa was het nu weer???
Vrienden blijven jongens we hebben elkaar nog nodig hier opt forum
dus komaan bouwen bouwen.

Back