King hauler is helaas verwijdert

nee dat wil ik ook niet volvo maar die mark die bleef maar zeuren waar het niet voor nodig was ik wou alleen de king hauler ruilen en niet verkopen of gevraagt maar ruilen is bij mij toch net iets anders dan verkopen maar ja ik heb de webmaster al gemailt of er zo'n rubriek kan komen special voor de truckers onder ons alles is er erl van auto tot boot en vliegtuig maar trucks nee endan kan ik het wle bij de auto's zetten maar dan kijken de truckers er niet naar want er staat AUTO en deze truck probeer ik onder de truckers te ruilen die hem mooi vinden meer niet hoef er ook niks aan te verdienen king-hauler-mfu-airbrush-ruilen-voor-scania
maar ja ik hoop dat de webmaster het mailtje ziet dat zou voor de modelbouwtruckers een hoop ergenis schelen mvg topgun

Hallo topgun,

Gewoon plaatsen hoor, als je iets wilt ruilen of verkopen, ik heb hier geen problemen mee !!!
En zolang de Moderator het toestaat is er volgens mij geen probleem !!!

Net wat Fabiaan zegt, we moeten Modelbouwvrienden zijn en geen vijanden !!!

Laatst bewerkt door een moderator:
ja daarom juist en bij de auto's kijken de truckers niet maar goed ik heb hem al weg gehaald van het ruilen ik ben nieuw hier en wil nog een hoop leren want ik heb 3 trucks de king hauler de globeliner en de king hauler en dit is me globeliner pas gespoten vond het wel leuk voor de truckers hierzo tamiya-globeliner-met-airbrush

nou sorry heren ik doe me best maar we blijven rollen met de trucks toch groetjes topgun

topgun,
je hebt hele mooie trucks , en alsje hier nieuw bent dan Welkom op het forum
en plaatsen maar die foto's we willen ze allemaal zien hoor je modellen dus doe ze niet te rap weg he.

ja daarom juist en bij de auto's kijken de truckers niet maar goed ik heb hem al weg gehaald van het ruilen ik ben nieuw hier en wil nog een hoop leren want ik heb 3 trucks de king hauler de globeliner en de king hauler en dit is me globeliner pas gespoten vond het wel leuk voor de truckers hierzo tamiya-globeliner-met-airbrush

nou sorry heren ik doe me best maar we blijven rollen met de trucks toch groetjes topgun

Hallo Topgun,

VAN HARTE WELKOM OP DIT FORUM !!!

@Topgun, Hierbij voel IK me aangevallen. IK heb de regels niet gemaakt, IK vertel ze alleen maar. Zo simpel is het.
Vind het wel een beetje kinderachtig van U, als ik zie wat U van de topictitel heeft gemaakt. Wie is hier nou tenslotte volgens het boek het kind?? Volgens mij ben ik dat? TOCH????

Verkopen of Fora werkt 9 van de 10 toch niet. of het duurt heel lang(heb het hierbij over truckspullen) De meeste mensen kijken toch op Ebay of op MP.
Ik probeer het niet eens om MIJN spullen (Truck) spullen te verkopen via MBF, Dat lukt toch bijna niet. of je krijgt het gezeik van "In China kan ik het nieuw voor de helft kopen"

Genoeg worden hieraan vuil gemaakt. Ik heb respect voor iedereen op het forum(op welke forum dan ook) en ik zou graag willen dat U ook respect voor mij heeft.

Ik heb gesproken en laten we het daarbij dan maar zitten.

Zullen we nu gewoon als vrienden op dit forum verdergaan?
Ik ben het wel gewoon van plan

Heren,

Zand erover en houd het op een miscommunicatie.

He Topgun welkom op het Forum en laat je werk zien!
Heb je het huisje al weggehaald bij de airbrush van de trailer!

welkom op dit forum topgun!

leren doen we allemaal hier en van iedereen!

even een kleine opmerking: wil je je zinnen (indien mogelijk) voorzien van punten en komma's? dit leest een stuk prettiger ;)
enne....kom maar op met foto's en leerstof haha

thankx piet trouwens gave truck gr topgun

Welke truck ???

Bedoel je deze MB Actros of de Volvo ???

HPIM4791.jpg

HPIM4804-1.jpg

ja dat is wel een hele mooie truck piet is dat een wedico piet
gr topgun

Hallo Topgun,

Alleen de cabine is van Wedico, de rest is eigenbouw, op de chassibalken na is de MB Actros geheel van messing gebouwd !

De bouw van deze MB Actros staat op dit forum, kijk maar eens in het topic : Bouw MB ACTROS 5 assige Zwaar Transporttrekker

P.S.
Pas even koptekst van dit topic aan als je wilt, ik vind de tekst niet zo gepast om de naam van Mark in de koptekst te vermelden !!!

Laatst bewerkt:
graag gedaan piet ja was ik al van plan maar ben ook nog maar net thuis
maar die truck van jou is heel mooi ja ziets zoek ik nou ook en ik probeer dan ook het te ruilen voor de king hauler gr topgun

Back