King Hauler low budget

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door fire_blade_nl, 25 nov 2010.

  1. fire_blade_nl

    fire_blade_nl

    Lid geworden:
    8 nov 2008
    Berichten:
    17
    Hallo mensen,

    Aangezien veel mensen een bruder model ombouwen, dacht ik ook eens aan zo'n project te beginnen. Maar op marktplaats kwam ik een goedkope maar wel defecte king hauler tegen. Dit is een soort goedkope chinese versie van de tamiya king hauler :D. Truck was nog goed maar de elektronica was defect. Dus voor vijf tientjes had ik de complete truck. De truck zat nieuw in de doos, elektronica was dus defect. Wielmaat komt precies overeen met die van tamiya alleen is de band velg verhouding anders en naar mijn mening dus een te grote velg diameter en een te lage band wang.

    groeten,

    Bart



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. fire_blade_nl

    fire_blade_nl

    Lid geworden:
    8 nov 2008
    Berichten:
    17
    Hier ff een foto van de elektronica die er in zat. Slechts een printje en een soort van servo die alleen max links of rechts kan draaien.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  3. fire_blade_nl

    fire_blade_nl

    Lid geworden:
    8 nov 2008
    Berichten:
    17
    Nieuwe elektronica besteld via ebay, 2.4 ghz setje + servo en een snelheidsregelaar. De trailer had harde plastic wielen, en verder weinig details dus die heb ik verkocht. Jaa wil graag low budget blijven, de truck is bestemd voor de kids aangezien ik daar mijn tamiya scania niet aan wil wagen :D.

    groeten,

    bart


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  4. fire_blade_nl

    fire_blade_nl

    Lid geworden:
    8 nov 2008
    Berichten:
    17
    Zo ff de truck ontdaan van wel erg veel stickers, nu ziet hij er gelijk een stukje beter uit. Bedoeling is dat de truck nog gespoten gaat worden. Tevens een proefrit gemaakt. De wagen kan vebazingwekkend langzaam rijden. Het sturen gaat ook goed nu met een goede servo i.p.v alleen max links en rechts. Best grappig een 1:14 truck met 2.4 ghz zender. En dat voor zo'n 60 € is toch redelijk low budget !!:D


    groeten Bart



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015

Deel Deze Pagina