Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben bezig met een kipptrailer op flatbad onderstel
mijn vraag is welke motor + vertraging moet ik hebben ivb werking spindel
ik ben van plan draadeind m8 of m10 te gebruiken mvrg evo
Je kunt ook bij een elektro of lampenzaak van die holle fitting buizen kopen,die zijn hol en 10mm. doorsnede ,daar zit n.m. fijne draad op,een keer zo fijn dan normaal 10mm.draad stang, en de moeren zijn van die busjes van 10mm.lang waar gemakkelijk wat aan te solderen is,het is maar een idee.
Ik heb het schroefdraad :lol:
Bij de formido hadden ze het deze keer wel.
De vorige keer was het er niet ( was denk ik op )
Kan nu lekker gaan oefenen.
Om alleen de bak op en neer te laten gaan heb je minder kracht nodig dan met de lading. Hoe groet wordt de bak. Hoeveel inhoud heb je. Daarnaast hoe snel moet het gaan.
Je hebt bij Conrad vertragingsmotoren die standaard vertraagd zijn. Ze zitten ook in fotocopiers. Er zijn verschillende vanaf 25 omw./m tot 500 omw./m. Ik gebruik zelf dit soort motoren voor van alles en nog wat. In combinatie met een spindel leveren ze nog meer kracht alleen wel met weinig amperes. Enige min-punt is: je kunt ze alleen bij Conrad kopen. Check site art.nr. 244040 89 of modelbouw/transmissie motoren