kiss esc setup naze 32

Ik heb Sins kort nieuwe kiss esc, het gaat hier om de 18 A variant.

Alleen naar de hele quad te hebben opgebouwd. was me hele quad in eens in staat om van de rond te komen zonder. hij oscilleren zo erg dat hij niet van de rond kwam. nu heb ik wel iets gelezen over de looptime, deze stond gewoon op de standaard. ik heb deze naar 1600 verlaagd, hierdoor was het wel mogelijk de quad van de rond af te krijgen maar als nog een hoop trilling. en ik ben niet zou goed in de base flight instellingen, nu zoek ik eigenlijk iemand die ook kiss esc heeft en die misschien even de instellingen van ze naze 32 zou willen delen met mij.

o8jX0Uw.png

Dit is mijn setup
260 frame
corba 1960 kv
kiss 18 A esc
naze 32
zippy 1800mah 35c

Installeer cleanflight en enable oneshot125.....zet je looptime op 1500 en probeer het dan.

oke ik zal het eens proberen, alleen ik kan niet via cleanflight verbinding leggen naar me naze32 maar via baseflight weer wel, en ik heb gewoon de drivers op me pc.

En jij vliegt toch ook met de kiss esc?? heb jij misschien wat pid waardes voor me;)

Ik gebruik cleanflight, dus die pids werken bij jou niet :D. Je moet de cleanflight flashen met firmware flasher en dan kun je verbinden.

Ik gebruik cleanflight, dus die pids werken bij jou niet :D. Je moet de cleanflight flashen met firmware flasher en dan kun je verbinden.

Ik snap het nu even niet meer, bedoel je nou de cleanflight app via Google om een cleanflight firmware?! En hoe doe ik dan??

Ik snap het nu even niet meer, bedoel je nou de cleanflight app via Google om een cleanflight firmware?! En hoe doe ik dan??

Met de cleanflight app naar firmware flasher te gaan....laatste naze32 firmware selecteren.....load online.......en dan flash.
Vervolgens configureren zoals je normaal doet

Met de cleanflight app naar firmware flasher te gaan....laatste naze32 firmware selecteren.....load online.......en dan flash.
Vervolgens configureren zoals je normaal doet

Ja dat is me uiteindelijk gelukt, en ik heb de oneschot123 aangezet en alles ingesteld zoals normaal alleen nu komt er helemaal geen leven in de motoren ze gaan draaien als je ze via de motor tab in cleanflight. Voor de rest niet

Dan is je min throttle te laag of je bent vergeten de kiss escs te calibreren. Of je eindpunten staan niet goed: 1000-2000 in je zender.

Sommige commandos zijn met een _ erbij:
Zoals min_throttle bijvoorbeeld

Alles rustig doorlopen dan komt het wel goed: succes

Back