Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Gerald ik denk dat je experimente met turbines ,goed werek
gelevert , ik volg alles in detail , een echte liefhebber ,mar metale
ringe ze zijn niet van Kovac , dat zijn pluime van ANDERE :zon:modeljet
Hoi Martin,
Als ik naar de foto's kijk van de P160 en ook in het boek wat in mijn schoen zat van Heinrich Voss zie ik verschillende motoren met de brandstof naalden aan de voorkant in de brandkamer?
Wat zijn hier de voordelen van, behalve dat het mij iets eenvoudiger en lichter lijkt in de construktie?
Gr. Rob
Yes, maar ik heb dan ook een súper compressor ha ha ha!compressor is 74mm achter en 53mm inlaat.
Turbine wiel is 69,50 wat ik heel raar vind.
ik vind het trouwens al knap dat je op nog maar 117k al over de 17 kg
zit ,wat heb je daar voor diam compressor in dan, turbine wiel is toch maar 70mm?
that's the idea Dylan, but I'm not sure if this is the case so I will do some more experiments to confirm that. I will try to feed the front side with some more air for positive combustion. The inital design combustion chamber will work but I think one this will work even better in the end.....I hopeif i understand correctly, if the holes are too big then there is not enough pressure to sustain reliable idle?
Hoi Martin, nog even over deze P160 kamer, ook hier zie je dat de verbranding vrij ver naar achteren plaatsvindt, ik denk dat deze kamer ook nét effe iets meer lucht aan de voorkant kan hebben. Wél ben ik benieuwd naar de diameter/aantal van de achterste koelgaten. Heb je hem nog open liggen??
Groetjes,
Gerald
Hey man, ontzettend bedankt voor je aanbod maar ik heb sowieso dat pompje nodig, heb hem gisteravond bij jetzubehor besteld dus dat moet er begin volgende week liggen hoop ik... Tot die tijd test ik de kamer bij de "lagere" toeren.Ik weet niet of je al een Hausl 300 pompje besteld hebt? anders kun je even verder testen met mijn Behotec pompje die bij m'n RT Hammer hoort, deze levert makkelijk 700ml/minuut bij 6bar op 5.0 volt, laat maar weten dan stuur ik hem naar je op.
Groet Ger.
Hoezo, heb je niets te doen dan ghe ghe ghe.....nee ,ik hem hem niet meer open liggen , maar kan wel als je dat wilt.
Strippen is zo gebeurd