Gisteren wat verder aan het testen geweest maar heb hem niet helemaal aan de tand kunnen voelen, temperaturen tóch nog iets te hoog, het naar voren buigen van de gaten hielp niet helemaal. Ben tot 115.000 toeren geweest, daarboven begonnen de temperaturen richting 800 graden te gaan en dat is toch echt veel te heet. De andere GR180 heefd daar ook iets last van maar dan in mindere mate, vandaar dat ik die niet verder dan 120.000 heb getest. Maximaal toerental aerodynamisch ligt op 128.000, ik wil tot 125K uitproberen waarbij ik iets over 20kg stuwdruk aan moet lopen maar dat hang van maximaal haalbaar toerental af. Ik ga nu de kamer zelf even onder de loep nemen, wat andere dingen uitproberen. Bij 115K deed hij het trouwens helemaal niet slecht, 16,5kg, misschien dat de uitlaat iets verder open mag maar dat ga ik als laatste testen als ik de motor zelf niet koeler krijg.
Je kunt hier al mooi zien dat de vlam veel verder naar voren zit:
Hier nog wat plaatjes die ik niet gepost had:
Morgen weer verder, heb al enkele aanpassingen aan de verbrandingskamer gedaan, ben benieuwd wat het uithaald.
Groetjes,
Gerald
Je kunt hier al mooi zien dat de vlam veel verder naar voren zit:

Hier nog wat plaatjes die ik niet gepost had:

Morgen weer verder, heb al enkele aanpassingen aan de verbrandingskamer gedaan, ben benieuwd wat het uithaald.
Groetjes,
Gerald
Laatst bewerkt: