KK2.1.5 hovert moeilijk

Hallo.
ik ben bezig met een 250 project wat niet helemaal goed wil lukken.
ik zal even beginnen met de setup zodat we weten waar we over praten.
Frame: HK color 250.
motor: multistar elite 2204 2300 kv.
esc: hobbyking bleuseries 12A zelf geflashed naar simonK.
FC: KK2.1.5 mini.
props: gemfan 5030

hij vloog redelijk goed maar ik kreeg problemen met de ESC's door de standaard firmware.
daarom heb ik ze geflashed naar simonK zodat ik geen low battery enz enz meer zou hebben.

de instellingen toen gebruikt waren:
P 30
I 10
self stab P 45

nu heb ik ze geflashed naar simonK en krijg ik hem niet meer fatsoenlijk te hoveren. het lijkt wel of hij heel slecht op gas reageerd, en niet meer "luistert" naar kleine gas veranderingen. of hij valt naar de grond of spuit omhoog, maar gewoon hoveren wil niet meer.
gebruikte instellingen nu:
P 60
I 10
self stab P 75.

hight dampening staat nog altijd op standaard 30.

ik heb de throttle al gecalibreerd in de regelaars en via de kk2.
toch wil het niet lekker lukken.

wie weet wat ik moet doen?
gr jesse

Hoi hoi.
Weet zo even niet ofdat ik jou het verlossende antwoord kan geven, maar in jouw situatie zou ik die regelaars vervangen voor de stock fabriekszijnde HobbyKing Afro 20A regelaars.
Gewoon die erop zetten en NIET flashen.
Denk dat je probleem dan over is.
Vr Gr E

Hoi hoi.
Weet zo even niet ofdat ik jou het verlossende antwoord kan geven, maar in jouw situatie zou ik die regelaars vervangen voor de stock fabriekszijnde HobbyKing Afro 20A regelaars.
Gewoon die erop zetten en NIET flashen.
Denk dat je probleem dan over is.
Vr Gr E
hoi dylan.
bedankt voor je reactie, ik heb het probleem inmiddels redelijk getackeld, de hight dampening heb ik omlaag gezet en de P settings ook wat lager. het lukt inmiddels om door huis heen te vliegen dus gaat redelijk goed

Goed bezig hoor!!
Gewoon kalm aan alles op en uitbouwen.
De hobby is al duur genoeg.
En flink genieten, want het is echt een schitterende hobby.
Vr Gr E

Back