Een tijdje geleden heb ik de DG 1000 gekocht. Het is mijn eerste echte zwever en ook de eerste keer dat ik alle electronica met de nodige creativiteit moet inbouwen. Ik heb van hype de alpha 40 A regelaar en van hype de AL35 900L motor klaar liggen. Van graupner heb ik een klap prop met spinner. De servo's heb ik er al bijna allemaal in zitten. Nu de motor nog en daar wil ik jullie advies over vragen. Deze past eigenlijk net wel net niet in de neus. Omdat het een outrunner is, en de voedingskabels naar opzij uitsteken (zie foto) moet ik de voedingsdraden stevig tegen de zijkant (binnenkant neus) drukken om de motor te monteren. Dit doe ik liever niet, maar hoe zouden jullie dat oplossen?
En nog een vraagje over de klapprop. De bladen van de klapprop wijzen heel ver naar voren voordat de spinner de bladen tegen houdt, zie foto. Is dit normaal?
En nog een vraagje over de klapprop. De bladen van de klapprop wijzen heel ver naar voren voordat de spinner de bladen tegen houdt, zie foto. Is dit normaal?
Laatst bewerkt door een moderator: