Hoi, ik heb laatst een kleine DHD D1 (kleinste multicopter die er is) laten stuiteren toen ik in een trappenhuis het bereik ging testen. Dat was ongeveer 20 meter hoog want toen verloor ik het contact en deed die het niet meer en stortte die neer. Dat vond denk ik de gyroscoop niet zo leuk want zodra ik nu opstijg gaat die tollen en de propellertjes vliegen er soms af. Hoe dat kan is me ook een raadsel, misschien gaan ze opeens de andere kant op draaien of zo?
Maar goed zodra ik op wil stijgen slaat hij een beetje op hol. Het was niet zo heel duur, maar 16 euro of zo, maar ja toch zonde.
Ook als ik hem vasthoud en heel weinig gas geef na een tijdje gaat die opeens steeds sneller tot er een propeller afvliegt. En ze motortjes lijken te trillen heen en weer.
Is er nog iets aan te doen of kan ik hem weggooien?
Maar goed zodra ik op wil stijgen slaat hij een beetje op hol. Het was niet zo heel duur, maar 16 euro of zo, maar ja toch zonde.
Ook als ik hem vasthoud en heel weinig gas geef na een tijdje gaat die opeens steeds sneller tot er een propeller afvliegt. En ze motortjes lijken te trillen heen en weer.
Is er nog iets aan te doen of kan ik hem weggooien?
Laatst bewerkt: