Klein leuk bootje welke?

• Topicstarter Topicstarter Wouter Voorberg
  • Startdatum Startdatum
W

Wouter Voorberg

Guest
Ik zoek een speedbootje die je makkelijk mee kan nemen op vakantie.
Ikzelf dacht aan:

*Carson sea snake :zon:

*Robbe katja :roll:

Tja....meer weet ik niet

Welke kan ik het beste nemen? of misschien een ander bootje?

P.S moet wel lekker snel gaan en onder de 100 euro zijn.

Dat wordt lastig denk ik.

Even snel rekenen :

Motor : 20
Regelaar : 40
accu : 50

En dan ben je al over de 100 euro heen, met relatief langzame spullen.

Snelheid kost geld, klein (Makkelijk mee te nemen dus) kost over het algemeen ook meer dan normaal, dus wordt best moeilijk.

Heb je wel al een zender en ontvanger? Anders ben je daar ook ongeveer 50 voor kwijt. Tikt allemaal hard aan.

Als je je budget met ongeveer 50 euro verhoogt is het op zich wel te doen. Verwacht dan uiteraard geen record snelheden, maar voor het plezier is het wel oke.

Dan krijg je bijvoorbeeld zoiets :
car11055.jpg

of zoiets
car11054.jpg

Beide voor 150 euro RTR te verkrijgen bij bijvoorbeeld Quartel.

Marco.

motoren enzovoort heb ik al het gaat dus alleen om de romp(met inhoud)

P.S. de sea snake(75 euro) heeft bijna alles al dus minder dan 100 euro moet kunnen.

deze is leuk:
221977_AB_02_FB.EPS.jpg

bij de conrad zag ik hem alleen :( maar volgens mij geen eigen merk :)
is 104 euri net te veel maar wel erg leuk

die aandrijving kost dan ook nog eens 85 euro :lol:

ken je dan ons eerst vertellen wat voor een spullen je heb.
dan is het voor ons ook wat makelijker om te kijken wat voor een boot je moet zoeken.

greetz jaimy

Jaimy

zender,ontvanger,servo's,regelaars,motoren

ik heb eigenlijk het liefst spul waar bijna alles al bij zit daarom vind ik die sea snake wel leuk,iemand hier ervaring mee?

Is dit niks?
image.asp

Specifications
Length: 600mm Beam: 260mm Height: 120mm.
Weight: 1000gram.
Prop size/type: D35xP1.3.
Hull Materials: The glass fiber.
Electric Engine: 14000~17000RPM.
Aluminium rudder system.
Included 7.2V 1700mAh heavy duty battery and charger.
Special design painting.
No radio kit included.

Kost niet veel, en vaart goed. En is eventueel ook nog te tunen. :D

De kosten worden iets meer dan je in gedachten had, namelijk €129,00.
Maar dan krijg je er ook een hoop extra bij, zoals ik in mijn vorrige post al had gezet bij de spects.
hij is onder andere verkrijg baar bij de modelbouw winkel in Bussum.
Succes met je zoek tocht.

ow dankje! maar voor het zelfde geld krijg je dan die carson boten en die zijn RTR.

Hoi Marco,.
Kijk wel uit met RTR boten, deze boten zien er vaak best wel leuk uit, maar hoge snelheden of tunen hoef je dan niet aan te denken.
Mijn mening over RTR is: Ready to Run is puur voor iemand die 2 linker handen heeft, of geen zin heeft om te bouwen. Voor die gene die geen RTR neemt zijn de mogenlijk heden des te meer om hogere snelheden te behalen en als tweede voordeel vind ik:
Als je een model zelf bouwt leer je hem ook kennen en als er wat fout zit, ben je minder geneigd om naar de winkel toe te gaan waar hij vandaan komt en ga je liever zelf op zoek naar wat de oorzaak is.

Succes met je zoek tocht, en als je nog meer vragen heb....Barst los...

heej,

wat mario zegt is helemaal waar, hij weet goed waar die het over heeft :D die RTR boten varen meestal zo dat het nogal snel gaat vervelen, zeker als je lekker voor snelheid gaat + dat zelf bouwen meer voldoening geeft en zoals mario al zei (kan er immers vrijwel niks beters aan toevoegen), veel meer tunings mogelijk heden.
Zo heb je dus meer aan je boot en kan je er langer plezier van hebben, je hoeft immers geen compleet nieuwe boot meer aan te schaffen als je sneller wil.
en die extra 29 euro, die is het heus waard

succes verder

grtz jurriaan 8)

heej bedankt voor de afwijzing van RTR's

maar het moet echt ruim onder de honderd euro blijven! desnoods alleen maar een romp.
Robbe Komet misschien?

Back