Klein servo vraagje

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
M

Mattijn

Guest
Hee,

ik heb een TT01 [de XB Pro versie] en daar zit nu de stuurservo in TSU-01, maar uit mijn hpi savage heb ik binnekort de servo SF-1 over, deze zit normaal bij de gas en rem, is deze beter dan die nu in me TT01 zit? Of zijn ze gewoon het zelfde? Want ik wil de prestaties van me TT01 een beetje verbeteren...

-mattijn

Het lijkt mij verstandig om een krachtige servo bij de Savage op zijn REM te laten zitten. Een savage die niet goed remt is een ramp als er iets fout gaat. Ik zou zo niet kunnen zeggen welke servo beter is.
Maar neem nu bijvoorbeeld een Robbe FS-250S Deze servo is goedkoop, heeft metale tandwielen, koggellagers, en is voor zijn prijs verhouding ontzettend snel. Kost maar 25 euro (destijds). Het lijkt mij onverstandig om de servo uit je savage te halen.
Probeer anders bij de leveranciers eens na te gaan wat de specificaties van beide servo's zijn, en vergelijk deze eens.

Groet Robert

Ik krijg een 15 KG stuurservo voor mijn savage, en dan gaat miijn 6 KG servo naar de gas/rem, die is sowiso sterker dan de SF-1, dus die gaat er dan uit, en daarom is mijn vraag dus welke er beter is :P

wat zijn de specs. van de SF-1 en de TSU-01. als die met elkaar vergelijkd zie je wel welke beter is. kies die dan.

Back