klein vrije vlucht zwever

• Topicstarter Topicstarter hoiditbenik
  • Startdatum Startdatum
H

hoiditbenik

Guest
hallo

ik was papieren vliegtuigjes uit mijn raam aan het gooien:sleepy: pure verveling

toen ik hier belande:cool:

ik zag laats een kleine zwever dacht dat het 30 cm wav ik zou graag de zwever van www.zininmjinleven.nl hebben maar die kan in niet vinden

iemand een tekeingetje voor mij gewoon om de verveling tegen te gaan

TIPS tegen verveling ga vliegtuiges uit het raam gooie

kevin

ik zag laats een kleine zwever dacht dat het 30 cm wav ik zou graag de zwever van www.zininmijnleven.nl hebben maar die kan in niet vinden

kevin

Kevin, ik heb de Lamagaan nog niet op mijn website gezet omdat ik bezig ben met groot onderhoud aan de site (www.zininmijnleven.nl). Zal ik snel even doen en hier een meldinkje zetten. Je kan me ook even een mailtje sturen en dan mail ik je de bouwtekening. Ik bied ze nu ook te koop aan als bouwpakketje, 2 euro excl verzendkosten. Maar de tekening is gewoon gratis.

polyfair2__800x600_.jpg

De foto's van de Lamagaan staan overigens in het draadje ik-ben-wezen-vliegen

Laatst bewerkt door een moderator:
Beginners

Dit is een eenvoudig zwevertje. Er zit een duidelijke bouwbeschrijving bij, waarmee het moet lukken om hem te bouwen.

Waar woon je ongeveer? Misschien woon je vlak bij een vrije vlucht club, dan zou je daar eens kunnen kijken.

Kevin

Beginners

Dit is een eenvoudig zwevertje. Er zit een duidelijke bouwbeschrijving bij, waarmee het moet lukken om hem te bouwen.

Waar woon je ongeveer? Misschien woon je vlak bij een vrije vlucht club, dan zou je daar eens kunnen kijken.

Kevin

sittard

gr kevin

Het is weer een mooie tekening geworden :thumbsup:

Inmiddels heb ik het uitgeprint en even aan Martijn laten zien en ondanks dat hij erg druk was met z'n Nintendo had hij toch nog tijd om te zeggen dat hij die wel wil bouwen :D.
Dus als we terug komen van vakantie ga ik even hout halen.

Ik ben zelf ook erg blij met hoe de tekening is geworden, de beste tot nog toe vind ik. Binnenkort wordt de tekening en een artikeltje geplaatst in "de Modelbouwer". La' ma' gaan die Lamagaans!

Back