In winnsen heb je 3 parkhawk (copieen) gezien. Daar zijn al div draden over. Die hebben dus niets te maken met dit modelletje.
Correctie Niek, er waren in Winsen 1 originele parkhawk en 3 kopieën waarvan er maar 2 gevlogen hebben.
maar ze vlogen wel (de mijne ook ) En dat is toch niet niets Zo'n kleine wou ik ook al maken. De vertraging blijft een ramp
Hier staan betere foto's van die kleine vogel. http://ovirc.free.fr/wingbird.php Niek, dat wordt toch nog eens experimenteren met die conrad tandwielen en zo een klein GWS motortje. en hier nog 2 filmpjes van een andere kleine vogel. http://static.rcgroups.com/gallery/data/500/14199shop1.wmv http://static.rcgroups.com/gallery/data/500/14199tool_room1.wmv
Dat is echt HEEL mooi om te zien. Alleen de vliegtijd lijkt me wat kort. Is dat bij alle ornithopters zo?
het rendement is wat minder dan een normaal aangedreven vliegtuig maar met onze grotere orni's is 10 min toch best haalbaar Langer ook wel maar hoe lichter hoe beter
Ow, 10 minuten is nog heel netjes vind ik. Maar dit kleintje lijkt na zon minuutje al compleet afgepeigerd. Zonde, want hij fladderd zo mooi.
Ook die Eagle van de filmpjes is commercieel verkrijgbaar http://www.ornithopter.org/store/eagle.info.html en kost als hij weer leverbaar wordt $65.00
Hmm, niet duur zeg! Is et moeilijk om zoiets te beginnen, ookal is et een commercieel model? Is et een echte ARF, of vraagt et toch wel n beetje liefde voor et goed fladderd?
Die kleine eagle is geen ARF, de andere bijna wel, daar is niet veel werk aan, maar die is geloof ik ook gelijk een behoorlijk stuk duurder.
Je hebt voor die kleine eagle wel een speciale superlichte microbesturing nodig, komt er nog een 200dollar bij..............
Dan toch maar een autogyro voor deze lente. Jammer toch, mooi en duur, die 2 gaan helaas maar al te vaak hand in hand.