Kleine klapprops zoektocht

Heren ik heb er voor de lol een waanzinnig leuk klein zwevertje bij van Robbe en genaamd de Arcus Airy 780 Een ruim 100 gram toestelletje
Ik heb deze motorloze en motortje gegeven en vliegt als een zonnetje rond Echter ze vreet gws propjes
Mijn vraag is ; waar verkopen ze klappropjes in de kleine maatjes ; kan het nergens vinden alhier .
Groet Kasper

Graupner heeft een aantal "kleintjes" ... waarvan deze de kleinste is ...
Best.-Nr. 1335.12.6 .... 12x6cm (4.7"x 2.4") spinner 20mm
(op een Robbe Roxxy 1815/17 2SLiPo of 1815/25 3SLiPo ... 13 grams motortjes met uitgangsvermogen van 17W en +14000rpm of 20W en +15000rpm geeft een vliegsnelheid van +40km/h)

Laatst bewerkt:
Dank mannen en zal alle link's even zo even doorspitten
En nee ik gebruikte geen propsaver maar een mini adaptertje
Ik ga nu zoeken ; de spinner als die er zijn mag niet meer dan 2.5 cm zijn en op het 2200 KV motortje van 17 gram met 2 mm as gebruikte ik de GWS 40/40 of 40/45 en dat vloog beiden goed

Gr Kasper

Vliegt erg leuk die elektro zwever had ik reeds gezien.
Kan niet wachten om daar met mijn E-flite Gee Bee R2 eens achter aan te fladderen.
Vr Gr D

Ha ja wat een idee ; een prop uit een fohn ; heb er ook nog wel eentje en zit zelfs nog een ring/aangietsel omheen en dan kan de prop tenminste niet stuk ; zal het eens proberen en wie weet Heb inmiddels eerst maar eens een propsaver gemonteerd en wacht die resultaten nog af Groet Kasper

Back