erikborgers
Vriend van modelbouwforum.nl
En weer een nieuw project, naast mijn lopende Duinkerken van Hobbyboss. Ook erg leuk, maar ik ben de laatste jaren toch wat verslaafd geraakt aan karton. Vooral omdat het makkelijk meenemen is (bv op de fiets naar mijn modelbouwclub ZMBC.nl), goedkoop, anders dan anders en absoluut niet makkelijk. Dat laatste vooral ook omdat papier genadeloos is: geen geschuur en plamuur en is het fout geknipt of gedeukt, dan valt er ook niks meer aan te doen. En dan maar hopen dat het niet al te vast zit, want dan scheur je je halve model nog naar de knoppen ook! Kortom: leuk werk.
De Undine is een mooie (pre) WWI kruiser, alhoewel wel gezonken in WWI. Alleen die steven al, ongelooflijk!
Ze kan als waterlijn model of vol gebouwd worden. Voor mijn plan een hele haven te bouwen (enthousiast geworden door de haven van Hamburg) is waterlijn een must, maar misschien kan de onderbouw afneembaar gemaakt worden. We zullen zien. Want die haven komt er voorlopig alleen in mijn hoofd.Ook de Wespe zou mooi in die haven passen, als we niet te moeilijk doen over data.
De Undine is een mooie (pre) WWI kruiser, alhoewel wel gezonken in WWI. Alleen die steven al, ongelooflijk!
Ze kan als waterlijn model of vol gebouwd worden. Voor mijn plan een hele haven te bouwen (enthousiast geworden door de haven van Hamburg) is waterlijn een must, maar misschien kan de onderbouw afneembaar gemaakt worden. We zullen zien. Want die haven komt er voorlopig alleen in mijn hoofd.Ook de Wespe zou mooi in die haven passen, als we niet te moeilijk doen over data.