kleine maar snelle heli,.. welke adviseer jij?

• Topicstarter Topicstarter johnnyrinsma
  • Startdatum Startdatum
J

johnnyrinsma

Guest
Hallo,

Ik ben opzoek naar een zeer snelle helicopter minimaal 4ch (wellicht bortselloos)
Hij moet zo klein mogelijk zijn en zeer stabiel en natuurlijk snel.

Wie kan mij aan de bovenstaande gestelde eisen een heli adviseren?

Ik ben ben benieuwd!

Groeten Johnny

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat wordt moeilijk wand hoe kleiner hoe lichter=minder stabiel. Hoeveel heb je er voor over en waar zat je zelf aan te denken?

Ik dacht iets rond de 200 en de 300 euro.. Leuke heli! Is hij standaard borstelloos?

Heb je ervaring met helivliegen? Ik zie in je avatar een ufo, maar denk niet dat als je daar goed mee weg komt dat je ook meteen heli kunt vliegen. Zeer stabiel en zeer snel gaat ook vaak niet samen. Als je nog geen enkele heli ervaring hebt moet je echt niet aan een DF52 beginnen, is gedoemd te mislukken.
De df52 is standaar niet borstelloos.

Je hebt een pb. Voor de mensen hier heb hem even kennis laten maken met de gaui 200 en 100 series. Zijn kleine erg leuke maar vooral ook goede heli's Dat is geen troep. Zoon walkera als ik net lied zien is wel leuk, Maar het is en blijft walkera. En daar zijn gewoon teveel klachten over. Dus ik denk dat je beter een gaui 100 serie kunt nemen. Dat is niet zo preuts. Heel klein maar wel kwaliteit.

EP100 van Gaui is de kleinste CP die ik heb gevlogen en is met 4000rmp een duveltje. Ernstig instabiel, maar afgaan met 10 graden pitch... Echt een eng dingetje. En de halft kleiner dan een Piccolo, dus dat is wel een beetje wat je zoekt denk. Ik denk alleen niet dat je met 250 euro wegkomt...

Dat heb ik hem ook gezegt alleen dan niet dat ik er ooit mee gevlogen heb. De 200 zijn een stuk duurder en ook ietsjes groter. Dus is die perfect

En hij valt net 10 buiten zijn budget dus niet veel. Dat was Encl. Verz. Incl duane dus 25% wordt het 313 euro. Verzendkosten zijn rond de 30 euro dus zoon 350 euro ben je er toch wel voor kwijt.

Laatst bewerkt:
Die guai's lijken me ook wel kwaliteit te zijn.

Maar zoals al vermeld, snel, klein en stabiel gaat niet samen.

Ofwel is het groot en stabiel, maar meestal minder snel.
Ofwel snel en klein maar enorm instabiel.

Maar ik kan je wel zeggen als je nog nooit gevlogen hebt met een heli zal je nog lang niet willen dat je heli sneller gaat, koop wel een CP heli, geen FP, die zijn echt wel traag.

Maar wat bedoel je eigenlijk met klein? Een esky king 2 of zo is ook niet ECHT groot, maar dat is wel al een heli (t'is natuurlijk geen t-rex, maar hij kost een een pak minder).

Voor hun formaat zijn de gaui's best stabiel. Kijk maar eens wat rond op internet nar filmpjes. Om er gewoon binnen mee te vliegen zijn ze zeker goed. Zo heel licht zijn ze ook niet voor hun formaat, Omdat alles van glasvezel en aluminium is. Ik zou de gaui ep100 kopen, Die is gewoon goedkoper.

reaction10 zei:
Voor hun formaat zijn de gaui's best stabiel. Kijk maar eens wat rond op internet nar filmpjes.

gast, zonder er zelf mee gevlogen te hebben kun je er geen oordeel over hebben. Die filmpjes worden echt niet gemaakt door noobs.... Hoe kleiner de heli hoe onstabieler. Vergeleken met de EP100 is een Piccolo een baksteen... Laat staan een MT of een dikke brandstoffer...

Ik zeg er ook bij dat ik er zelf nooi tmee gevlogen heb maar op die youtube filmpjes ziet hij er best stabiel uit voor zijn grote en er zijn niet alleen maar van die geweldige heli piloten die er mee vliegen, Maar ook mense die alleen maar kunnen hoveren etc. YouTube - Mini Zoom EP100 Pro

Natuurlijk ishet niet zoals een E325, Maar wat ik heb gezien vind ik hem voor zijn grote best stabiel.

Ik moet je wel een punt geven dat ik het niet goed weet omdat ik hem zelf nooit gevoelt heb.

Laatst bewerkt:
Back