Kleine moeite, groot plezier

jan brilman

Forum veteraan
Een paar dagen geleden ontving ik de volgende mail.

Beste Biggsers,

Vrijdagavond kregen wij een telefoontje van Richard (Branderhorst (jb.)), dat hij een ongeluk had gehad.
In zijn bouwlocatie is hij 3 m. naar beneden gevallen de kelder in.
Hij heeft 3 ribben en een ruggenwervel gebroken.

Wij zijn hedenmiddag bij hem op bezoek geweest.
Hij was goed aanspreekbaar maar zit onder de pijnstillers.
Hij was zeer positief over de toekomst en rekent op een geheel herstel.
Het zal zeker een behoorlijke tijd in beslag nemen voor hij weer geheel hersteld is.

Natuurlijk hebben wij een attentie namens alle leden voor hem mee genomen.
En hem een hart onder de riem gestoken (moed ingesproken).
Jullie kunnen hem natuurlijk een kaartje sturen naar:

Ziekenhuis Gelderse Vallei
tav. Richard Branderhorst
Afd. B2 Kamer 90
Willy Brandtlaan 10
6716 RP Ede

Vriendelijke groet,

Betty en Gerard Verbree.

Volgens mij kennen veel mensen van het schaalforum hem wel, oa. als drijvende kracht achter en gastheer van de club in Oss, deelnemer aan schaal-, zweef- en watervliegtreffens, en, last but not least, autoriteit op op het gebied van (model-)vliegen, en nooit te beroerd om zijn kennis hier op het forum met ons te delen, als wij weer eens in het duister tastten . . .

Leuk als je hem een kaartje stuurt.

jan.

Hee Jan,

bedankt voor de info ga hem zeker even een kaartje sturen.

Grt,
Berto.

Via deze onsympathieke weg alvast beterschap en sterkte voor Richard.. geen leuk nieuws :(

"hij heeft een ongelijk gehad ?" ;)

uiteraard veel beterschap richard !

op naar een volledig herstel !

Beterschap ook vanuit deze verre uithoek.

wat is eigenlijk het adres van dat ziekenhuis? voor de kaartjes schrijvers.

Ìn kaartjes ben ik niet zo goed :oops:

maar op deze wijze

Van harte beterschap!

Ook namens mij heel veel sterkte en beterschap toegewenst Richard
Hopenlijk sta je snel weer achter de zenderknuppels :wink:

Hou je taai

Groeten, Ralf

Mail van Richard!

Beste BIGGS leden.

Van Betty en Gerard hebben jullie vorige week al een bericht ontvangen van mijn ongelukkige val. Inmiddels heb ik van BIGGS een mooie mand mogen ontvangen, waarvan het alcoholisch gedeelte nog even moet wachten voordat ik daar aan toe ben!.

De situatie op dit moment is dat ik al weer thuis ben en ik mag al er al enkele keren per dag uit om wat te strompelen. Dat gaat nog moeizaam en met pijn, maar iedere dag gaat het vooruit. En ja, gelukkig computeren gaat ook al weer!!!!

Normaal gesproken moet ik weer helemaal kunnen genezen, al zal dat wel enkele maanden duren, voordat ik helemaal de oude ben.

De breuk in mijn rugwervel is wat de doktoren “stabiel” noemen, ofwel eentje die relatief gemakkelijk geneest. Het meest heb ik nog last van de gebroken en de gekneusde ribben die diverse bewegingen ernstig beperken

Mocht je in de buurt zijn, ben je welkom hier. (tenzij je verkouden bent, want op hoestbuien zit ik even niet te wachten J J)

Richard Branderhorst
Bruinehorst 43
6744PA Ederveen
0646156195

Groeten,

Richard Branderhorst

richbran@xs4all.nl

Dat is snel! 8O

jan.

Tsja, dat is het medische beleid tegenwoordig.. zodra het ook maar kan (en ook als het eigenlijk nog net niet kan) moet de patient naar huis.

Gebroken ribben is echt een rottig iets, geen bezoek aan de moppentrommel voor Richard.

Zou het ziekenhuis nu al die postzakken met kaarten voor Richard naar hem doorsturen?

Beste schaalmannen.

Ik ben goed herstellende van de snoekduik in mijn kelder, verwacht binnenkort weer aan het werk te kunnen! Alhoewel je pas over een half jaar of zo precies kunt zien wat de (evt blijvende) schade zal zijn, lijkt het er op dat ik het er goed afgebracht heb, ondanks de eerste schade. Ben inmiddels de draad al weer aan het oppikken met modelbouw...

Mag ik langs deze kant iedereen bedanken voor de hartverwarmende belangstelling, die mij in de vorm van kaartjes, emails en postings op het forum bereikt hebben en ervoor gezorgd hebben dat ik het gevoel heb gehad, er niet alleen voor te staan.

Hopelijk zien we elkaar bij een van de schaal/zweef/water/heli/jet/indoor of andere meetings! Of als je in de buurt van Ederveen komt, kom even langs!

Allemaal een fijn bouwseizoen toegewenst en pas op met die ver%%#@^te ladders......

Back