Kleine Review: X-Flying Club - X-Twin

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Mustang Flyer, 7 jul 2005.

  1. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    jippy.. ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen..
    Een blauwe..

    Snel laden en vliegen dat ding.. ;)

    Peter
     
  2. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    leuk :) kunnen we formatie vliegen. Of combat! Die dingen gaan toch niet stuk.
     
  3. Inderdaad niet stuk te krijgen!!
     
  4. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    dus... wanneer de eerste meeting?
     
  5. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    komende zondag ;)

    Hij vliegt grappig.. moet nog wel even getrimmed worden.. mijne gaat wat moeizaam linksaf, rechtsaf als een tierelier. m3 moertjes is wel aan te bevelen, dan vliegt ie stukken beter..

    Peter
     
  6. Hier bij mij in Kapelle (zeeland) hebben we een mooi voetbalveld omringd door hoge bossen dus weinig last van wind en plek zat en mooie goals om doorheen te vliegen :D Maar of tadango zin heeft om naar het mooie zeeuwsche landschap af te reizen is nog de vraag ;)
    Als we ook allemaal de A-freq hebben zaltet ook wat lastiger worden.. :roll:
     
  7. sander88

    sander88

    Lid geworden:
    8 mrt 2005
    Berichten:
    87
    Locatie:
    Beverwijk
    Wat is dit ding(etje) geweldig :D
    Heb er vanmiddag 1 gehaald en zigzag heerlijk tussen de bomen door. Is trouwens niet stuk te krijgen :lol:

    Overbuurman en nog een paar mensen uit de straat stonden verbauwereerd te kijken :)
    Eentje gaat er nu ook al 1 halen.
    Ik moet zeggen dat het hele leuke (hebbe) dingetjes zijn. Zeker voor de prijs :)
     
  8. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    zo, net terug.. 2 uurtjes lol gehad voor het huis met dat ding.
    Mijn buurmeisje heeft ook een accutje leeggevlogen.. die vond het helemaal geweldig en gaat er ook eentje halen..

    Peter
     
  9. En we hebben weer een nieuwe rage in nederland 8)
     
  10. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    t is jammer dat het nu te donker is ;) ik moet lampjes hebben op dat ding ;)

    Peter
     
  11. Wat led je er wat ledjes op te zetten :lol:
     
  12. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    te donker? Ik vloog 2 uur 's nachts nog :) Gewoon pylon racen om de lantaren palen ;) Ik heb toen meer gevlogen dan anders. Je moet alleen niet in het licht kijken, dan is hij opeens weg :)
     
  13. sander88

    sander88

    Lid geworden:
    8 mrt 2005
    Berichten:
    87
    Locatie:
    Beverwijk
    Heeft er iemand al problemen gehad met zijn zendertje?
    De mijne geeft er soms namelijk de bru aan, en dan valt ie uit (lampje gaat uit). Waarschijnlijk is het kontakt niet goed...
    Maarja durf niet om hem open te maken heb ik straks geen garantie meer. dus eerst maar even terug brengen, morgen.

    Ook wil die niet echt meer de lucht, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat er een jongetje uit de straat erop ging staan:mad:...
     
  14. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    ik heb alleen af en toe geen ontvangst meer en dan gaat ie gewoon alleen maar rechtdoor. Maar dat is altijd als ik te ver wegvlieg.. ;)

    Peter
     
  15. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    de mijne had ene los draadje. Moest de hele tijd dat ding door mekaar schudden om hem werkend te houden ;)
     
  16. Sponge

    Sponge Guest

    Woei! 8)

    Zonder wind vliegt dit dingetje heel leuk. Helemaal geen moeite met sturen meer e.d. Zojuist 20minuten gevlogen denk ik. Alleen pompt hij inderdaad aardig wat, tenzij je de 1ste 'stand' hebt voor throttle.

    Morgen hopelijk weer :)
     
  17. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    jahoor.. mijn vrouw heeft zowaar het virus te pakken gekregen. Ze moest nooit wat heben van die vliegende dingen van me.. dus heb dat ding in haar handen gedrukt met de opmerken.. als je buurmeisje van 13 het kan, kan jij het ook.. vliegen met dat ding..
    En ja hoor..
    Nu zit je lekker in de tuin na het eten.. loopt ze weg en zegt ze.. ik ga even vliegen.. 8O
    Volgens mij hoor ik degene te zijn die dat altijd zegt. Er moet er maar eentje bij denk ik.. :D

    Peter
     
  18. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel Belgiƫ
    Djezus, dat is werkelijk de eerste keer dat een speelgoedding hier zo gehyped en de hemel ( pun intended ) ingeschreven wordt ...

    Dus ..... op jacht !

    Maarreeuh .... iemand dees al in Belgiƫ gesignaleerd bij blokker of BartSmit ?
    Zo niet bestel ik die Kombiset Bi-wing en Eagle wing voor 39.50 euro van www.monkeytoys.de ....heb daar vroeger besteld en was snel en correct ...
     
  19. sander88

    sander88

    Lid geworden:
    8 mrt 2005
    Berichten:
    87
    Locatie:
    Beverwijk
    @ tadango

    Dat heb ik dus ook, maar ik ga er morgen mee naar de winkel, want ik vloog vanavond rond en toen stopje de zender er weer mee. Vliegtuig vliegt dus rechtdoor tegen een lantaarnpaal en "pats", propellortje stuk. Morgen maar met een engelengezicht naar de blokker.
     
  20. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    oh nee.. ze hebben er ook eentje met 1 vleugel.. ! zelfde prijs.. :D die wil ik ook! ;)

    Peter
     

Deel Deze Pagina