kleine vraagjes topic (vragen die een topic niet waard zijn)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door FRANQ, 1 aug 2005.

  1. TGXnut

    TGXnut

    Lid geworden:
    8 feb 2005
    Berichten:
    405
    Locatie:
    IJsselstein
    Klein vraagje;

    is de Mach morgen om 10 uur of om 12 uur open?
     
  2. The_Smoker

    The_Smoker Guest

    Zal wel eens nen tutorial maken over het maken van echte carbon of het overtrekken met carbon :d
    Vermits ik in de 1:1tuningsector zit en onze voorzitter van de hondaclubbelgium een echte carbonfreak is ken ik er wel teen en tander van :D
    Maar zelf me carbon werken op kleine onderdelen is nie gemakkelijk vermits je klein beetje aan die doek trekt hij half half naar de haaien is :-(
    Als je 1m² carbondoek wil met bijhorende epoxyhars+verharder komt dat op een kleine 50euro. Carbon is enkel erg duur als je het moet laten doen of als je gemaakt koopt ;-) Anders valt het goed mee ;-)
     
  3. Masmas

    Masmas Guest

    Ik heb nog een klein vraagje. Ik heb al wat gezocht maar kon niet veel vinden. Waar maken jullie gaten in je body?

    Ik dacht er aan om de zij ramen er uit te snijden. of is het beter om een deel van je voor en achter raam er uit te snijden?
     
  4. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    De beste flow is als je rijdt van voor naar achter :p

    Dus uit je voorraam en achterraam lijkt het het beste. Het hangt sterk af van de gebruikte body en de afstelling van de motor. Regelmatig controleren met een temp gun is een vereiste.

    Op mijn Savage heeft de motor voldoende koeling met de body erop (geen extra gaten) Bij een onroad waarbij de gehele motor ingebouwd is moet je zeker gaten maken.
     
  5. M@@rten

    M@@rten Guest

    nog een vraagje over dat carbon :p
    als je een plaat carbon koopt en er zelf wat onderdelen uithaalt. welke dikte kun je het beste nemen dan? en wat kost een redelijk stuk carbon van die dikte? bijvoorbeeld 50 bij 50cm of 1 bij 1 meter?
    groetjes maarten
     
  6. enigma xs

    enigma xs Guest

Deel Deze Pagina