Kleur Nissan 350Z

• Topicstarter Topicstarter sander_s2k
  • Startdatum Startdatum
S

sander_s2k

Guest
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen welke kleur dit is:

http://www.khodroweb.com/gallery/posters/350z.jpg

Het is die typische Nissan 350Z kleur maar ik kan niet ontdekken welke kleur het is.

Wie weet welke kleur spuitbus ik hiervoor moet hebben, of is het mischien een combinatie van kleuren?

met vriendelijke groet Sander Klein

ik heb zelf de xmods en die heeft dezelfde kleur. De kleur noemt Burnt Orange

Je geeft niet aan wat voor materiaal je in deze kleur wil spuiten. Als je een lexan body in deze kleur wil maken, kan het nog wel eens lastig worden aangezien je een speciale lexanverf nodig hebt.

Als je echter een body van bv. een plastic kit wil spuiten, kan je het eens proberen bij een betere automaterialenzaak.

Succes,

Marcel.

Tamiya heeft Copper in t progamma, die komt aardig in de buurt, maar idd zul je met zelf mengen en de airbrush aan de gang moeten...

Misschien dat Parma faskolors wat heeft, zal ff kijken of ik wat kan vinden

.................................Peet...........................8)

hmmm.....als het echt speciaal met een airbrush MOET heb ik een probleem, ik heb zo`n airbrush niet, :roll: laat staan dat ik weet hoe ermee om te gaan.......Er is dus geen kant en klaar spuitbus met deze vergelijkbare kleur zoals ik het begrijp (of twee kleuren overelkaar spuiten).

Kan je idd niet gewoon die Copper van Tamiya gebruiken en daar dan een witte of zilvere binnen laag inspuiten?

Kan je doen, ik zou wel eerst ff experimenteren op een stukje afval lexan.
Je kan natuurlijk ook gewoon een simpel verfspuitje aanschaffen (ong. 20 euro) en die Fascolor gebruiken.
Wel eerst even oefenen natuurlijk maar je weet nooit hoeveel plezier je nog gaat hebben van je nieuw verworven talent. :lol:

greetz.

Marcel.

Back