kleur PS-54 Tamiya Porsche 934 ( Adres gevonden !! )

Waar kleur PS-54 te rkijgen voor Tamiya Porsche 934 1/12 ?

Bij mij lokale winkels kon ik niet slagen, de ene gaat Tamiya uit z'n assortiment gooien, de ander had de (nieuwe) kleur nog niet ( maar die zou nog wel gaan komen....).
Heeft iemand al succes gehad met een winkel in Nederland voor de PS-54 Cobalt [s:7d1a4e7857]Blue[/s:7d1a4e7857] Green ?

Ben ondertussen bezig de kap al vast te knippen.
Straks maar even gaan bouwen.

Hans

Bedankt voor de correctie.

Ik ben echter op zoek naar een winkel in Nederland.
Buitenland kan ook wel, maar komt er gelijk weer porto bij.
Ik hoop nog reactie van anderen.

Hans

Bel eens met de Tamiya Megastore in Haarlem, even googlen op Toyzon. Ik las op Tamiyaclub dat een Tamiyashop i Haarlem deze kleur op voorraad heeft of had, dat kan dus maar 1 shop zijn.

Hans N. zei:
Bedankt voor de correctie.

Ik ben echter op zoek naar een winkel in Nederland.
Buitenland kan ook wel, maar komt er gelijk weer porto bij.
Ik hoop nog reactie van anderen.

Hans

Mij ging het er vooral om dat je niet iets ana het zoeken bent wat wel bestaat, maar niet in de combi zoals je het zoekt (kleurnummer en kleurnaam). De links die ik erbij gezet heb, waren om te laten zien wie er wél een kobalt blauw heeft.

@Mark, top. En zo dichtbij !! Eigenlijk had ik het kunnen weten. Maar ja, soms kijk je over dat soort dingen heen. Bedankt voor de tip.

@Mischa, je hebt helemaal gelijk. Toch fijn dat je met Cobalt-blue mij ook nog een beetje gelijk hebt kunnen geven. Maar ik moet toch echt de PS-54 hebben.

Toevallig nog Porsche 934 bouwers?

Hans.

Aha! Je zoekt dus eigenlijk de Cobalt Green ???

Zou je eens een foto kunnen plaatsen van die Porsche 934 ? Ik ken hem namelijk niet.

Groeten,
Mischa

@ Hans N,

Als de Tamiyashop in Haarlem het niet heeft kun je het altijd nog proberen bij de 2 die ik je vanochtend gestuurd heb via een berichtje ( PB )

:oops:
Frans,

vanwege meerdere PB's waar ik ook op gereageerd heb, jouw PB helemaal over het hoofd gezien. :oops:

Bedankt voor de adres-tips. :lol:

Hans

Tip voor de andere PS54 Cobalt Green zoekers: Eurosound Kruisweg 50, Haarlem. NS-station uit, even verderop in de straat aan je rechterhand. Parkeren voor de deur is redelijk mogelijk, betaald parkeren ( controle !! ) parkeergarage verderop.

Volgens zijn verhaal heeft de importeur zelf niets besteld en zou hij de enige zijn die deze kleur ( op dit moment ) kan leveren.

Hans

Mischa voordat je mij rijk inschat; het gaat om de 1/12 TamTech versie van de 934. Niet de (beperkte=exclusieve=dure) jubileumversie van de 934, maar hij heeft wel dezelfde grootte als de originele NUMMER 1 van Tamiya, ook een 934. Via een Ebaywinkel inclusief verzendkosten vanuit Japan naar Nederland voor €98,-.

Vanwege het aardige vliegweer nog niet aan het bouwen toegekomen.
Vandaag ook nog lekker gevlogen met een zacht briesje aan het duin, lekker zonnetje erbij.
Eigenlijk had ik gepland voor kouder weer, dan krijg ik last van mijn handen en kan dan niet meer vliegen. Daarom de auto's (Tamiya) weer opgepakt na 25 jaar. Alleen door het goede/warme weer met diverse windsterktes WEST bina elk weekend nog kunnen (helling-)vliegen.
Wat een pech als je meer hobby's hebt.
Nu is vanmiddag mjn nieuwe 2,56m zwever uit Duitsland met de post binnengekomen.
Mag het gaan regenen? Please. Mijn bouw- en restauratie- projecten stapelen zich op.

Hans

Back