Kleur spuiten Mercedes-Benz Actros 1851

Hey allemaal,

Zoals jullie gezien hebben, heb ik me MB Actros besteld en verwacht hem van de week al binnen.

Nu het volgende, ik ben er nog niet helemaal uit welke kleur dat moet gaan worden, hebben jullie ideeen?
Ik had zelf in mijn gedachten om hem Parelmoer wit te spuiten met Tamiya TS-45, maar weet niet of dat deze makkelijk is als een doe hetzelver te doen?

In afwachting van jullie ideeen.

Michael

hoi

even een reactie
is het niet zo dat je moet doen wat je zelf mooi vindt ?

VG Hero

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt ook je truck is een bepaalde kleur spuiten of evt 2 tone en er dan met Tamiya pearl clear over heen spuiten dat heb ik ook bij mij MAN gedaan.

Foto-BQAEAK88-D.jpg

Gr Randy

Ik vind TS-51 Racing blue een erg mooie kleur.
Deze heb ik zelf gebruikt op 1:24 MB 1854 ls.
(afbeelding is mica blue dus word stuk donkerder)

588_631382072615.jpg

Maar weet niet hoe dit op het nieuwe type zal staan.
suc6 met je keuze

Hallo, mijn Actros gaat morgen naar de spuiter en wordt in een lichtgrijs/blauwe kleur metalic gespoten.

Ik hoop dat het een mooie kleur is maar het blijft toch afwachten.
Als ie klaar is zal ik wat foto,s plaatsen.

Hallo allemaal,

Ik ben in volle verwachting van afleveren van mijn nieuwe Mercedes Actros, maar zoek eigenlijk iemand, liefst bij mij in de buurt (Noord-Brabant), die mijn cabine zou willen/kunnen spuiten, tegen betaling natuurlijk.
Wie o wie zo mij kunnen helpen??:D

Mvrgr,
Michael

Zondag kan ik bij de spuiter mijn auto gaan halen.
Ik ben gaan kijken en de kleur ziet echt goed uit maar dat was nog zonder blanke lak, deze komt er morgenvroeg op.
Ik zal zo spoedig mogelijk foto,s plaatsen.

Mercedes.

Van de week gaat de mercedes naar Carrera in Waspik om hem te laten spuiten. Hoop hem volgende week weer terug te krijgen voor de verdere bouw..

full

full

full

Hier dan de eerste foto,s.
Op de foto,s zie je jammer genoeg niet het blauwe en lijkt het erg grijs.
Dat komt omdat het erg donker is maar met daglicht zal de kleur anders zijn.
De lak was nog vers dus is besloten dat ik de onderdelen morgen op ga halen, dan plaats ik meerdere foto,s waar de kleur beter uitkomt.

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er wel uit als een mooie aparte kleur, ik ben benieuwd.

je hebt je onderdelen wel al snel terug, die van mij liggen al ruim 5 weken bij de spuiter en gaat nog zeker 2 weken duren voor de rest ook klaar is.

Gr Randy

ziet er wel uit als een mooie aparte kleur, ik ben benieuwd.

je hebt je onderdelen wel al snel terug, die van mij liggen al ruim 5 weken bij de spuiter en gaat nog zeker 2 weken duren voor de rest ook klaar is.

Gr Randy

Morgen zal ik hem in het daglicht kunnen bewonderen, maar met wat ik zag ben ik uiterst tevreden over de kleur en het spuitwerk.

Ja dat is jammer dat je zo lang moet wachten, heeft de spuiter het zo druk?

Welke kleur krijgt die van jou?

Groetjes,
Alex.

Back