kleur suggesties buggykap? (zwarte velgen,evt spoiler)

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Hallo, ik ben strax toe aan het spuiten van mijn kap, echter dit wordt mijn eerste.

Gezien ik "anders"wil zijn dan de anderen, heb ik vast staan dat ik zwarte velgen heb. Deze veranderen ook niet.

De spoiler kleur is in princiepe nog niet vast, maar heb zelf een zwarte, en een neon groene. Maar ben niet te beroerd om een andere kleur aan te schaffen.

Iemand een idee,ik wil wel een lichte kleur boddy denk ik, anders word het te donker, vermoed ik.

Iets van zilvergrijs, en geel, en of rood zijn mijn eerste ingevingen, wie heeft er een aantal ideene, en eventueel vor beelden ?
Het gaat om een 1:8 buggy.

Ik heb absoluut geen verstand van kleuren!
Zo ziet hij er nu uit:

31-12-2005%20010.jpg

Zo is hij maagdelijk, mischien wel leuk om aan tegeven wat waar moet,nu heb je een mooi overzicht.
enigma%20xs.jpg

Alvast bedankt.

je zou eens langs de gamma of verfwinkel kunnen gaan om van die kleurenplaatjes,en daarmee wat kleuren naast elkaar leggen en vergelijken

een "bennetton" versie is misschien iets?

uiteraard met zwarte velgen en niet op het snelle, niet nauwkeurige fotosoepwerk letten....

enigmabenneton.jpg

pak kleuren die je allemaal goed ziet
dus bijv 2 of 3 kleuren donker en heel lichte kleuren

bijv wit en oranje en donker blauw
wel als je zo min mogelijk donkere kleuren gebruikt dan zie je de details van de body heel goed maar bij een buggy zijn er niet super veel details

groetjes Bas :D :D

@ Roger B, wow erg mooi gemaakt! :|

Is het misschien leuk om er vlammen op te maken?
Bijvoorbeeld met rood beginnen en dan loopt dit via vlammen over in geel.

ik zou iets doen met rood en zwart
dat je het akcent op zwart legt omdat je de velgen en spoiler ook al zwart hebt
durf felle kleuren te gebruiken!!

Andere optie...

Zilver met zwart en fluorrood met eventueel WEST reclame erop (mcLaren -west uit de F1)

Bedankt voor de suggesties!