Kleurenschema Sea Fury

Hallo,

Ik ben op zoek naar de juiste kleuren van de sea fury ''vr930'', zie volgende link:
Airliners.net | Airplanes - Aviation - Aircraft- Aircraft Photos & News
Volgens mij is de onderkant 34424 Sky. Voor de bovenkant zit ik te twijfelen tussen 36118 Extra Dark Sea Grey of 36173 Dark Sea Grey. Weet iemand wat de juiste kleur is?
Hieronder nog een plaatje, het gaat dus om de laatste versie. Hij in 2007 in deze kleuren gespoten.
1237712.jpg

Hoi ruben,
Aan de foto te zien is die op duxfort genomen, je zou een mailtje kunnen doen naar de flying legend (die hebben mij destijds ook geholpen met de kleuren voor mijn Lightning, toen nog per brief, een fototje van het model mee sturen doet soms wonderen)

Succes

misschien dat ze je bij fighteraces.co.uk kunnen verderhelpen?

die hebben mij ook geholpen met het kleurenschema voor de focke-wulf.
kun je gelijk warbircolors bestellen daar :)

Bedankt voor de reacties, ik heb wat mailtjes rondgestuurd. Ik hoop dat iemand het weet. Heb inderdaad ook Phil een mailtje gestuurd en ga waarschijnlijk weer warbird colors gebruiken.

Alleen nog maar antwoord van Phil gehad en hij zei ''The only evidence I can find of the upper surface colours for the Pattern 1 scheme states Royal Naval aircraft were painted with the Ex Dk Sea Grey''. Ook niet erg overtuigend...
Ik heb ook twee tijdschriften, genaamd Flypast en Aeroplane beide september 2007. Flypast zegt dat het extra dark sea grey is en Aeroplane zegt dark sea grey. Welke zal ik geloven?

Back