ik denk niet dat je de enige bent die met het spuiten zit. ik ben nog bezig met de ruwbouw maar ook ik zou erg graag mijn cabine en onderdelen die ik klaar heb in kleur zien.
modelbouw is ook keuzes maken en zoals het er nu naar uit ziet is een van die keuzes wachten op betere tijden.
wat dit betreft...iedere modelbouwer heeft 1 ding gemeen met elkaar; gebrek aan tijd.
het is dus niet echt heel erg verrassend dat de mensen niet in de rij staan om nu a la minute een cabine van iemand anders te spuiten. het hele proces is niet met een uurtje gebeurd. schuren plamuren (indien nodig), afplakken, grondverf, meerdere lagen lak, meerdere lagen aflak. dit is eerder een kwestie van uren zoniet verspreid over meerdere dagen.
een dienst voor een ander betekenen als wat alu materiaal op maat knippen of de bus van een tandwiel uit draaien is veeeel minder werk en zullen collega bouwers eerder voor iemand anders willen doen dan een een complete spuit-operatie.
ik wil je met deze reactie niet aanvallen of negatief in het licht zetten. mar alleen maar uitleggen waarom ik denk dat er weinig of geen reacties zijn gekomen.
evengoed succes met de zoektocht en/of de verdere bouw van jou wagen.