KMBC Kennemer modelbotenclublid gezocht.

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een lid van de KMBC aangezien ik actief bij een vereniging in de buurt wil gaan varen. De site van de KMBC is nogal erg vreselijk lang niet geupdated en op de emails naar de webmaster aldaar wordt niet gereageerd. Toch ben ik benieuwd naar de club. Laat wat weten op emailadres via pb beschikbaar.

Alvast bedankt.

P.S. het betreft schaalvaren. :D

Laatst bewerkt:
Hoi,
Jouw oproep op modelbouwforum zag ik en ik vraag me af of je aan Modelbouw Vereniging Wwoubrugge hebt gedacht.
Wij varen schaal in Nieuwveen en hebben een clubhuis in Woubrugge. Het is een hele aktieve club en heeft nog meer takken van modelbouwsport in huis.
Zelf woon ik in Nieuw-Vennep en rijd de 207 af, in 20 minuten zit je in Woubrugge

Hoi Kester Meier,

Woubrugge is inderdaad ook een goede optie voor me. Ong. evenver rijden als Spaarnwoude.

2 vraagjes
Is bij jullie het vaarseizoen al gestart

Is het mogelijk om een keer bij jullie te komen kijken

Alvast bedankt

MVG William Verbij

Hoi William
Het vaarseizoen gaat op 17 april van start voor de F2 in Nieuwveen. De gehele agenda F2 kan je vinden op http://f2.mvwoubrugge.nl/vaarkalender_2005.htm

Je kan altijd komen kijken en je boot meenemen, zowel aan de waterkant als in het clubhuis. De beste mogelijkheid voor het clubhuis is woensdagavonden, dan is er zeker iemand aanwezig. Desnoods bel je van te voren rondom acht uur of er iemand is. De gegevens vind je op http://www.mvwoubrugge.nl en dan de knop Clubhuis. Elke laatste vrijdag van de maand hebben we clubavond met films etc, ook dan ben je welkom.

Het vaarwater in Nieuwveen is lastig te vinden, zal eens kijken of onze F2 commissie een routebeschrijving kan maken.

Routebeschrijving F2 varen:

N207 voorbij Leimuiden gaat de weg omhoog over een water heen, daarna neem je de afslag links (Vriezenweg) bij Balder/Kaasboerderij.
Dan rijd je door de polder totdat je aan je rechterhand de Uittewaalfabriek hebt.
Daar de brug over en gelijk linksaf langs het water blijven rijden. Je rijdt voorbij de sluis en dan na ong. 1000 meter rechtsaf de Molenkade op. ( staat aangegeven als doodlopende weg!).

Je bestemming is dus de Molenkade in gemeente Liemeer (Nieuwveen)

Back