ik zit zelf aan een leuk project voor in de toekoms te denken namelijk een kort cabine van bijvoorbeeld de scania op mn 3 assig chassis van de globe liner te bouwen daar een opbouw op te maken zoals op die mercedes bakwagen van tamiya dr achterop te bouwen zodat je dus een drie assige scania bakwagen creert daar achter die dolly van de poletrailer met daar op een kopschotel om op die dolly weer een boxtrailer te leggen zodat je een soort van schamel wagen idee krijgt waardoor je dus een bakwagen met trailer dr achter hebt en dan kun je op die dolly ook nog verschillende trailers leggen ook
voorlopig blijf ik nog even genieten van mijn globeliner met poletrailer en waarschijnlijk komen dr nog wel wat bij op den duur nog andere vrachtwagen en trailer want ik moet zeggen dat het vrachtwagen modelbouw me wel erg goed bevalt maar als ik eens zin krijg creatief te gaan doen dan weten jullie al vast op wat voor een project ik me dan ga storten
een aan gezien ideen welkom waren heb ik bij deze meschien ook wel iemand op een idee gebracht