KNRM reddingboot

Roelof,

ben je nu verder klaar met de boot of komt er nog meer op (railing, naam, beletering, bolders, enz.)

En waar heb jij de raampjes van gemaakt ?? (plexiglas, dikte ???)

gr.
leo

Roelof,

ben je nu verder klaar met de boot of komt er nog meer op (railing, naam, beletering, bolders, enz.)

En waar heb jij de raampjes van gemaakt ?? (plexiglas, dikte ???)

gr.
leo

Nou nee, ik ben nog lang niet klaar....
De railingen, mast, verlichting, sleeptros, bolders etc. liggen klaar om erop te zetten maar dan wil ik de boot eerst gespoten hebben.

De ramen zijn nu nog open en daar komt plexiglas in, heb ik al wel liggen maar weet zo de dikte niet, zal ik morgen ff opmeten.

De gehele belettering laat ik op mijn werk uitsnijden, heb het al wel in een bestandje aangeleverd maar de tijd ontbreekt nog. Hoop volgende week de belettering te hebben.

dus... nog lang niet klaar hoor!

Succes met je presentatie! ;)

grt,
Roelof

Laatst bewerkt:
Vordert het nog wat ? :D Dit zijn natuurlijk wel de topics die ik graag volg;)

Vordert het nog wat ? :D Dit zijn natuurlijk wel de topics die ik graag volg;)

Op dit moment niet zo, hoop met een maandje iets meer tijd te hebben...
Ben wel bezig om de belettering etc. te krijgen maar eerst moet het spuitwerk dan klaar zijn.

grt,
Roelof

Mooi bootje,;)
Hier op Vlieland ligt Ook een KNRM Boot Hij lijkt er wel een beetje op..:)

MVG

Nog steeds weinig in het 'doc' aan het werk geweest. Beetje erg druk met werk en 2 zoontjes vragen ook de aandacht.

EINDELIJK heb ik weer tijd gevonden om naast de politieboot van Colorikits weer eens met de reddingboot verder te gaan.

Na een aantal proefvaarten is de boot technisch in order bevonden.
Afgelopen week heb ik de romp gespoten, eerst blauw

full

full

en daarna rood.
Vervolgens moet de tube, en ik denk dat ik daar rubber op lijm, onder handen genomen worden.
De opbouw is redelijk ver maar ik wil de mast opnieuw maken, deze is niet waarheidsgetrouw.

full

full

Nu de blanke laklagen nog...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back