Knuffel Aerofly Pro ????????

Hoi allemaal. :D

Ik heb een vraagje.
Waar kan ik een knuffel voor aerofly pro downloaden.
(Knuffel is een vliegtuigje van depron).
Of is dit model nog niet uit in sim vorm.
ik heb al gekeken op www.rc-sim.de maar daar staatie nog niet op.
weet iemand waar ik het model kan vinden, laat het me dan even weten.

Gr.Ramon :?

Ha, Ramon.

De Knuffel zul je niet zo snel tegenkomen voor Aerofly pro omdat deze simulator niet geschikt is om de vliegeigenschappen van dit soort indoor toestellen goed weer te geven. De oorspronkelijke Aerofly pro simulator bestond namenlijk al voordat dit soort indoor modellen met extreme vliegeigenschappen mogelijk werden.

Inmiddels is Aerofly pro opgevolgd door Aerofly Pro Deluxe, welke dit soort modellen wel goed weer kan geven. (Zie draadje over AFPDL)

Voor AFPDL bestaan al wel een paar leuke, en realistisch vliegende, indoor kistjes zoals de shockflyers en de Monsoon.

Kortom: Een Knuffel voor een simulator heeft alleen zin voor AFPDL.

Over hoe je de Aerofly pro simulator kunt upgraden naar AFPDL zie:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=14008

RAMON , iK GELOOF DAT ER IEMAND AAN BEGINNEN WIL...
Maar hij is dan wel voor deluxe, dus updaten bij Quartel......
op mijn vraag kreeg ik dit antwoord:

PatrickS
RC-Sim-Uploader

Group: Newsletter-Admin

--------------------------------------------------------------------------------
Hello

@Aad: Look on the first Page of this Thread.
Flying Baer and me are building Knuffels for AFPD.
I've just to take pictures of my little Slowfly-Servos and then the programming in AFPD will follow.
So,you must still wait for my Knuffel.

@Aad, wil je ons erop attent maken wanneer de Knuffel vor AFPD beschikbaar is?

Yo , okay, legt er natuurlijk aan of die jongens een beetje tijd hebben.......

Hallo ,
Zoals belooft zou ik het melden, maar eindelijk is íe er dan , de Knuffel voor AFPDeluxe, je moet wel even zoeken, want je kan hem bij "JayKay"dllen, in het forum zelf dus.. (Let op , de website is gisteren vernieuwd, dus opnieuw registreren)

http://www.rc-sim.de/index_dl.htm

Veel sucses!!

Ik zal hem binnenkort eens proberen, Rob.

In zijn algemeenheid kun je zeggen dat vrijwel geen een van die gratis downloads goed vliegt. Soms is er gewoon een ander plaatje aan een bestaand model gekoppeld en vliegen ze dus wel goed maar voegt het dus ook niks toe aan de simulator. De meeste plaatjes knutselaars gaat het niet om een realistisch vliegend model te maken of hebben niet de uitvoerige kennis van het model dat ze willen maken om ook de vliegeigenschappen van het werkelijke model te kunnen kopiëren.

Probeer voor het indoor vliegen eens de Monsoon. Deze is wel erg goed gelukt.

@Bert, heb je al eens een indoor model (bv Shockflyer) naar eigen inzichten aangepast zodat ie wel realistischer vliegt? Zo ja, kan ik die dan eens proberen?

Back