KNVvL F4C en Sport-scale 10-06-2007

Het was een prima dag, lekker ontspannen sfeer.

Dat bezoek van de echte Beechcraft was een opsteker he Gerald? ;-)
haha we hebben connecties he? lol :-)

Onze hartelijke dank gaat uit naar Modelhobbysupply te Rijen voor de gesponsorde zaken.
Volgende gelegenheid hopen we op een nog grotere opkomst.
Onze pit-area kan nog veeeeeeel voller!

Misschien dat dan zo,n jetmeeting op Tulpenburg buiten een KNVvL wedstrijddatum kan worden gepland......
ja toch?.......Gerald? :-)

Graag tot volgend jaar mensen!
Houdoe en bedankt,

P.S: 8 juli a.s.Fly-In op de BLC Brabantse Luchtvaart Club te Hulten (tussen Gilze en Tilburg)
U is allen welkom!

Frank

Inderdaad mooie dag, was de eerste keer dat ik bij jullie vloog maar het veld mag er wezen hoor! Wel beetje geluk met het weer gehad maar dat mag ook wel eens. Goed dat er dit jaar geen mais ed langs het veld groeit, scheelt zo een aantal bruikbare meters van het veld. Wedstrijd goed georganiseerd, al moest er nog effe een formulier loopjongen geregeld worden :wink: .... waarvoor Stef graag de honeurs waarnam.

8 Juli zal ik er proberen bij te zijn, heb vooralsnog geen werk plannen..... :lol:
De F16 is alweer bijna klaar en zal hem dan wel meenemen.

Groetjes,
Gerald

Wie gaat er volgende week naar Othee?
07.gif

Ikke!!!
Na de leuke dag vliegen in Tilburg wil ik ook wel naar Othee. Zal me dit weekend even inschrijven.
Is er een gelegenheid tot kamperen daar? Gaan de Nederlandse schaalvliegers daar ook kamperen?

groeten van Erik

Ik heb begrepen van Gerard Rutten dat hij zaterdag middag al naar Othee gaat (en waarschijnlijk niet alleen :?: )

Hier een citaat uit de uitnodiging die naar de deelnemers van vorig jaar is verstuurd

Hallo beste vrienden.

Ik heb verleden woensdag de verantwoordelijken van de club ontmoet. De F4C Benelux Cup gaat door op zondag 1 juli 2007.
Er is geen enkel probleem voor uw aankomst op zaterdag met de Mobiel-Homes. Daar ik geen lid ben van deze club, kan u mij per mail het uur van aankomst van zaterdag doorgeven. Dan zal ik samen met Augustin GODDET aanwezig zijn, om jullie te verwelkomen.

Voor zondag hebben de verantwoordelijken van de club, zoals in 2006 's middags een lekkere barbecue voorzien (u kan aan Wim REYNDERS en E. SMEETS vragen). De barbecue kost 8 EUR voor de deelnemers en begeleiders. Voor de jury is dit gratis.

Laatste punt, als u van Maastricht - Visé - Cheratte van de snelweg komt, neemt u uitrit 33 (Rocourt Juprelle).

Wij plaatsen witte borden (80 cm x 30 cm) om de weg aan te duiden, en dit vanaf het dorp in Juprelle op de weg N20.

Wij verheugen ons u te mogen ontmoeten voor dit wedstrijd.

Met vriendelijke groeten.

Christian FANALI

einde citaat.

Zal er niet bij zijn..., zit voor m'n werk 10 daagjes in Afrika, Nigeria.....wel balen nu ik ook hoor van een bbq :cry:

Zal er te Deelen weer bij zijn.

Grtz,
Gerald

Back