hallo,
ik heb een 2de hands oude bouwkit van een kobra op de kop kunnen tikken.
het gaat over de eerste versie(gfk rompje) en balsa vleugels. nu hebben ze een full gfk versie op de markt.
Er moet nog wat aan geschuurd worden en gecoverd. niet zo veel werk.
ik heb even getwijfeld om er een brandstofmotortje op te zetten, old school... maar er is te veel verbouwingswerk aan de romp dan. dus electro maar! nu ben ik op zoek naar een geschikte setup.
motor esc combo voor 3 of 4cellen... hij hoeft geen topsetup hebben om enorm snel te gaan en maar 2minuten te vliegen, maar toch vlotjes vooruitgaan en wat langere vluchten.
zou iemand me wat op weg kunnen helpen, of heeft iemand dit toestel(foto volgt)
voorgeschreven was een speed 600 motor op oude 8cellen
het gaat om dit model:
o ja het gewicht nu zonder verf en cover maar met de 2servo's in is een 430gram... vliegklaar schat ik een 1100/1200 gram...
ik heb een 2de hands oude bouwkit van een kobra op de kop kunnen tikken.
het gaat over de eerste versie(gfk rompje) en balsa vleugels. nu hebben ze een full gfk versie op de markt.
Er moet nog wat aan geschuurd worden en gecoverd. niet zo veel werk.
ik heb even getwijfeld om er een brandstofmotortje op te zetten, old school... maar er is te veel verbouwingswerk aan de romp dan. dus electro maar! nu ben ik op zoek naar een geschikte setup.
motor esc combo voor 3 of 4cellen... hij hoeft geen topsetup hebben om enorm snel te gaan en maar 2minuten te vliegen, maar toch vlotjes vooruitgaan en wat langere vluchten.
zou iemand me wat op weg kunnen helpen, of heeft iemand dit toestel(foto volgt)
voorgeschreven was een speed 600 motor op oude 8cellen
het gaat om dit model:

o ja het gewicht nu zonder verf en cover maar met de 2servo's in is een 430gram... vliegklaar schat ik een 1100/1200 gram...