Koe geraakt door Tiger Moth

dan heb je echt een draadje los in je hoofd als je gaat vliegen in een wei vol koetjes:bad-words::bad-words::bad-words::bad-words::bad-words:

Als goed hebt gekeken, dan zie je dat hij opstijgt van een startbaan, maar als dan je motor uitvalt, heb je weinig keus.

Groetjes Hans.

Ik zie maar 1 koe lopen of zie ik het verkeerd?
Je kan ook zeggen stomme koe daar te lopen waar er gevlogen wordt;)
En inderdaad als je torretje er mee stopt heb je niet zo veel keus.

Laatst bewerkt:
Als je goed kijkt, dan zie je dat na de koe hij maar op een millimetertje een grote paal aan de rechterkant (op het scherm) kan ontwijken... Had hij waarschijnlijk ook niet gezien... :-)

Heb onlangs nog een (weliswaar simulatie) meegemaakt in een vliegtuig van het uitvallen van een motor. De piloot moet dan zo snel mogelijk een keuze maken waar hij/zij gaat landen. En ik kan je garanderen, dat is op vele plaatsen niet zo gemakkelijk.

Deze piloot doet het volgens mij dus reuze goed ! :-)

Groetjes,

Davy

Ja arme koe de piloten hadden zich beter dood kunnen vliegen.
Wat een rare praat, denk je dat die mensen dat expres deden?
Ze zijn blij dat ze nog leven denk ik.

liever koe dood dan mensen.en arme beestje...ze worden dagelijks afgeslacht voor vlees enzo...!

Ja,

Ik kan die praat verstaan. Ok, ze worden wel dagelijks geslacht enzo...
Maar het blijft toch erg..

... denk je dat die mensen dat expres deden?..
.Die koe doet dat toch ook niet express?:D

Maarja, als ze weer gezond is
Maar tzal vast een harde klap geweest zijn

Groet
Jan

Denk niet dat ze de koe daadwerkelijk geraakt hebben, of op z'n hoogst geschampt. De koe sprong en is denk ik gewoon omgevallen. Het ziet er wel uiterst knullig uit in elk geval.

Als je tegen een koe aanvliegt, merk je daar wel meer van denk ik. Vanuit een vliegtuig-oogpunt, is een koe gewoon een obstakel van pak-m-beet 500kg..

Het staat erbij op Youtube:
>The cow survived, it was fine, and it was a landing after losing power, so it wasn't exactly planned.<

Back