hallo ik heb sinds kort een R50 titan, met os50hyper, heb m netjes en rustig gebouwd en wilde toen hij af was gaan starten, er ging iets niet helemaal goed en alles liep stroef, wat bleek,...de koelfan was losgekomen en helemaal omhoog, de schroefdraad van de fan was kapot gedraait, heb niet lomp lopen rossen of iets dergelijks, maar alles los gehaald en dat bleek dus te zijn gebeurt.
nieuwe fan besteld, gemonteerd met de tandeborstel in het gat bij de carb, goed strak aan gedraait en loctite op de moer, ook goed stak aan gedraait, wilde net starten, motor liep heel eventjes en toen sloeg ie weer af, wilde ff opnieuw starten en t zelfde probleem!!
hoe kan dat? iemand er ervaring mee? ben meteen gestopt dus ik hoop de de fan heel is...
nieuwe fan besteld, gemonteerd met de tandeborstel in het gat bij de carb, goed strak aan gedraait en loctite op de moer, ook goed stak aan gedraait, wilde net starten, motor liep heel eventjes en toen sloeg ie weer af, wilde ff opnieuw starten en t zelfde probleem!!
hoe kan dat? iemand er ervaring mee? ben meteen gestopt dus ik hoop de de fan heel is...