Koellichaam met ventilator monteren?

• Topicstarter Topicstarter Jordi838
  • Startdatum Startdatum
J

Jordi838

Guest
hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn reely koellichaam met ventilator kan monteren op mijn 540 motor?
ik heb een hpi e10 maar ik weet niet hoe ik de ventilator moet aansluiten
ik heb ''gegoogled'' maar ik kan er niet niks over vinden

alvast bedankt

ik zal binnenkort wel even een foto plaatsen als dat handig is

235500_LB_00_FB.EPS.jpg

Ik zou zeggen dat het rode stekkertje op CH3 moet precies zo dat de zwarte en rode draad precies in lijn vallen met de zwarte en rode van de servo/regelaar.

235500_LB_00_FB.EPS.jpg

Ik zou zeggen dat het rode stekkertje op CH3 moet precies zo dat de zwarte en rode draad precies in lijn vallen met de zwarte en rode van de servo/regelaar.

E10D_33.jpg

ik heb deze, zoals je kunt zien is er nog 1 gat over.. maar het probleem is, het stekkertje van de ventilator past daar niet in. maar hij moet daar toch in? of zit ik HELEMAAL verkeerd? zo ja, mijn excuses

Laatst bewerkt door een moderator:
als jij er net zo eentje hebt als roelof aangeeft moet het toch cht gewoon erin passen, met de zwarte draad rechts. kan eerste keer wat stroef gaa, had ik ook, maar moet passen.

je moet het "witte" gat gewoon leeg laten! ik had ook ff dat zelfde probleem met mijn e10:P (heb gewoon ff met een volt metertje gepielt en hem er toen ingeplugt)

Het is mogelijk dat jouw stekkertje dan iets anders is als die van op de foto van Roelof? Een andere mogelijkheid is dat één van de pinnetjes in de ontvanger gebogen is en dus niet meer goed past is de openingen in het stekkertje? Als dit zo is kun je met een tangetje of schroevendraaier heel traag en voorzichtig het pinnetje terug recht proberen te buigen.

Als dit een ontvanger met een BEC systeem is gaat het in dat overige gat niet werken.....

Maar als het stekkertje niet past zal je een stekkertje pas moeten maken.

het is toch gelukt om in dat overgebleven gaatje te stoppen en het werkt, maar zoals p v loon zei, t ging wat stroef :p

bedankt voor jullie posts

Back