kogellagers gezocht

• Topicstarter Topicstarter The kid
  • Startdatum Startdatum
T

The kid

Guest
Hallo,

Ik ben op zoek naar kogellagers voor mijn Protech Enigma XS.
Ik kan ze natuurlijk kopen via een modelbouwwinkel, maar dat is behoorlijk duur (12 Euro of meer voor een setje van 2).
Ken er misschien iemand die goedkoper aan kogellagers kan komen? Of een groothandelaar waar ze zulke kleine kogellagers verkopen?

De afmetingen zijn: buitendiameter 16 mm * binnendiameter 8 mm * breedte 5 mm

De betere modelbouwwinkel heeft ook losse lagers op voorraad welke bij de groothandel vandaan komt, die zijn ook goedkoper.

www.conrad.nl heeft ook een heel groot assortiment. En uiteraard bij een beetje lagerboer kan je ze zo bestellen.

Roelof zei:
En uiteraard bij een beetje lagerboer kan je ze zo bestellen.

wel eens geprobeert bij een bedrijf die er o.a. in handelde, ... was niet mogelijk, om zulke kleine lagers tebestellen, al zeker niet voor de prijs van conrad :!:

The kid zei:
Hallo,

Ik ben op zoek naar kogellagers voor mijn Protech Enigma XS.
Ik kan ze natuurlijk kopen via een modelbouwwinkel, maar dat is behoorlijk duur (12 Euro of meer voor een setje van 2).
Ken er misschien iemand die goedkoper aan kogellagers kan komen? Of een groothandelaar waar ze zulke kleine kogellagers verkopen?

De afmetingen zijn: buitendiameter 16 mm * binnendiameter 8 mm * breedte 5 mm

Probeer het eens bij RC modelcenter in Oostende. ik neem aan dat je het al bij Kimar geprobeert hebt?

Gewoon eerst vragen of ze losse lagers verkopen, meestal zitten in de meeste auto´s standaard maten lagers.

Succes,

Marcel.

Marcel,

Jij bent blijkbaar ook van in de West Vlaamse kant?

Ben je ook een RC rijder (offroad)? Zo ja, volg dan het forum van www.modelcars.be om te zien wanneer we nog eens samen gaan rijden.
Weet jij misschien een geschikt terrein?

Ik heb op een Amerikaanse site heel goedkope kogellagers gevonden (www.rccarolinas.com). Ga eens kijken om ze daar te bestellen, ik laat je nog wel wetenof de bestelling goed toegekomen is.

The kid zei:
Marcel,

Jij bent blijkbaar ook van in de West Vlaamse kant?

Ben je ook een RC rijder (offroad)? Zo ja, volg dan het forum van www.modelcars.be om te zien wanneer we nog eens samen gaan rijden.
Weet jij misschien een geschikt terrein?

Ik heb op een Amerikaanse site heel goedkope kogellagers gevonden (www.rccarolinas.com). Ga eens kijken om ze daar te bestellen, ik laat je nog wel wetenof de bestelling goed toegekomen is.

Nope, ben niet van de West Vlaamse kant, ben van de Heerhugowaardse kant (= ongv. 50 km boven Amsterdam) maar weet wel redelijk de weg in het Vlaamse.

Succes met het lageren. :wink:

Groeten,

Marcel.

Technoshop, die hebben erg veel lagers en zijn zeer goedkoop. Als het niet op de site staat gewoon ff mailen.

Back