e.rukkers 25 okt 2012 #1 Wie heeft er zin om tussen kerst en Old en ni-j een wedstrijd dagje te doen? Party tentje vuur korfje en een beetje gezelligheid en natuurlijk vliegen Waar maakt mij niet uit zat zelf te denken ergens midden Nederland Roept u maar
Wie heeft er zin om tussen kerst en Old en ni-j een wedstrijd dagje te doen? Party tentje vuur korfje en een beetje gezelligheid en natuurlijk vliegen Waar maakt mij niet uit zat zelf te denken ergens midden Nederland Roept u maar
PH_AJH Forum veteraan 25 okt 2012 #5 Wel in het weekend dan toch, 29 of 30 december? Lijkt mij wel leuk. Wichmond is prima wat mij betreft:lol:
Wel in het weekend dan toch, 29 of 30 december? Lijkt mij wel leuk. Wichmond is prima wat mij betreft:lol:
e.rukkers 25 okt 2012 #8 Doen we het voor jou zondag en een beetje voor Henk die wil ook graag zondag
trebor siuhyn 29 okt 2012 #11 PH_AJH zei: Daar heb je lang over na moeten denken Henk! Klik om te vergroten... Wacht maar tot jij 6 jaar verder bent
PH_AJH zei: Daar heb je lang over na moeten denken Henk! Klik om te vergroten... Wacht maar tot jij 6 jaar verder bent
PH_AJH Forum veteraan 1 nov 2012 #13 tsssss.......hebben jullie in Eibergen een andere kalender? Hier bij ons is zondag 30 december
trebor siuhyn 1 nov 2012 #14 Slorry net een bruiloft achter de rug en heb bij 2013 gekijkt Dus de 30ste ????????
Gerben Forum veteraan 4 nov 2012 #19 Als die gehaktballen een maat zijn voor je erwtensoep, dan heb ik nu al trek, die waren heerlijk!
jacobbos 4 nov 2012 #20 Hihi, is wel een politieke uitdrukking van Robert, hij regelt de soep, betekent niet dat ie hem zelf gaat maken, meenemen, opwarmen, uitserveren, ... Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier toe, en natuurlijke een lekkere soep met hele grote ballen. Ik kan er helaas niet bij zijn. Groet, Jacob Bos
Hihi, is wel een politieke uitdrukking van Robert, hij regelt de soep, betekent niet dat ie hem zelf gaat maken, meenemen, opwarmen, uitserveren, ... Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier toe, en natuurlijke een lekkere soep met hele grote ballen. Ik kan er helaas niet bij zijn. Groet, Jacob Bos